B&W klubben

16 Mar 2012
613
631
93
Var en liten tur hos alphamale i går med Johnnygrandis og hørte på oppsettet hans. Imponerende er vel et dekkende ord om oppsettet! Høyttalerne låt virkelig bra! 🙂Får litt våte drømmer av sånt. Kommer nok til og invitere meg selv igjen når han får lekt litt mere med innstillinger her og der. Glemte jo så klart og ta noen bilder da.🙂

• Like
Reactions: Roger Waters

Roger Waters

Super Moderator
Medlem av ledelsen
24 Jan 2007
20.414
18
38
Var en liten tur hos alphamale i går med Johnnygrandis og hørte på oppsettet hans. Imponerende er vel et dekkende ord om oppsettet! Høyttalerne låt virkelig bra! 🙂Får litt våte drømmer av sånt. Kommer nok til og invitere meg selv igjen når han får lekt litt mere med innstillinger her og der. Glemte jo så klart og ta noen bilder da.🙂
Hva slags musikk hørte dere på dette anlegget? Dette må spille fantastisk med dette utstyret i hus, skal ikke kimse av det oppsettet der. Er ikke noe til å skjule at det er meget lekkert utstyr der. :)

• Like
Reactions: alphamale

Maasabjoennen

Medlem
19 Mar 2019
1
0
1
Hei! Noen som har bare 1 stk dm602 å selge? Evt et par hvor den ene har gåene elementer? :) Har en fra før og tenkte å ha et par av disse i garasjen 😁

11 Sep 2007
1.030
41
48
Hva slags musikk hørte dere på dette anlegget? Dette må spille fantastisk med dette utstyret i hus, skal ikke kimse av det oppsettet der. Er ikke noe til å skjule at det er meget lekkert utstyr der. :)

Flott dere likte det.
Samtidig vil jeg legge til at potensialet er ikke i nærheten av utnyttet når dere var her. Høyttalere og subber skal re-plasseres og det er fortsatt unntakstilstand i riggen. Dere fikk jo heller ikke hørt dette med forsterkerne, som er på service (Parasound JC-1) :)

Trinnov var satt opp, men haste kalibrert.
Allikevel så funker det såpass bra allerede at jeg må innrømme jeg blir litt våt i buksa av hva som venter når alt står klart,
Og da er dere velkommen tilbake for en ny lytt. Jeg må jo også kommet meg over til deg C.

Edit:
Sånn ser det ut på en onsdag morgen i mars.

Vedlegg

• 0pDIUn+QR1eDSeFdeN7N%Q.jpg
    0pDIUn+QR1eDSeFdeN7N%Q.jpg
    2,5 MB · Sett: 169
16 Mar 2012
613
631
93
Testet mye forskjellig musikk, og det meste funket greit i forhold til at utstyret ikke var satt opp ferdig enda. Utrolig med detaljer og luft i lyden på dette utstyret og utrolig lekkert og se på!

16 Mar 2012
613
631
93
Gleder meg til tingene er på plass B! Blir helt rått dette! Får håpe du får bug fiksen på trinnoven snart så du virkelig får satt igang med kalibreringen. Du får prøve og surre deg ut på landet snart ja. Hadde vært hyggelig!🙂

23 Nov 2007
1.617
11
38
Jeg har noen DM 604 S3 som driftes av en Yamaha 3070 alene i surround oppsett med matchende S3'er.

Driver nå å ser etter effektforsterker til å dra disse to, så da kommer spørsmålet..

Er Nad 218 thx noe å satse på på disse eller må jeg opp på Rotel 1575 eller lignende for å få litt ekstra trøkk i de..

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk