Anbefalning

4 Aug 2009
96
0
6
Lenge siden vi har kjøpt ny tv og har ikke så god peiling på hva som beveger seg i markedet. Budsjett er like rundt 12 høvdinger. Hvilke er de beste tv'ene i dette prispunktet? Hørte ofte tidligere at LG hadde noen av de beste tv'ene uansett prispunkt, stemmer det? Hvilke er like gode som eller bedre? Hva med Samsung? Størrelse vi ønsker er 65" til 75" (hvis "regjeringa" ønsker det sistnevnte ;p)

Flott hvis dere har noen raske svar på det, skulle helst handlet og satt opp innen sønnen kommer hjem fra Spania på fredag ettermiddag :)

23 Okt 2005
1.051
93
48
35
Ørsta, Møre og Romsdal
Hei! Samsung QLED kan være ett godt alternativ, god lysstyrke for bruk i stue på dagtid. Sony er veldig gode på bildebehandling så de kan være ett veldig godt valg. LG bruker å være bra, jeg har en LG nå, men med kantled er eg iritert, spesielt på kveldstid.

De har forskjellige smart tv funksjoner, kanskje en av de har noe du er ute etter?

Danke

0
4 Aug 2007
12.386
224
63
Lenge siden vi har kjøpt ny tv og har ikke så god peiling på hva som beveger seg i markedet. Budsjett er like rundt 12 høvdinger. Hvilke er de beste tv'ene i dette prispunktet? Hørte ofte tidligere at LG hadde noen av de beste tv'ene uansett prispunkt, stemmer det? Hvilke er like gode som eller bedre? Hva med Samsung? Størrelse vi ønsker er 65" til 75" (hvis "regjeringa" ønsker det sistnevnte ;p)

Flott hvis dere har noen raske svar på det, skulle helst handlet og satt opp innen sønnen kommer hjem fra Spania på fredag ettermiddag :)
Jeg fikk en Panasonic 55" til 5000kr i sommer strålende fornøyd DV og alt, eneste er at den ikke har chromecast har YouTube netflix og Amazon prime pluss endel apper jeg ikke bruker.
Jeg ville valgt Panasonic, jeg synes de har bedre kvalitet enn Samsung, Samsung har altfor overdrevet sharpness skarphet. Det ser unaturlig ut imo.