Husk at Viasat Sport UHD kanalen sendes i 50frames progressivt vs. 50frames Interlaced (fields) på Viasats andre sports kanaler..
Ser ikke forskjell fra vanlig sitteplass, tv er 65 tommer, men sitter ca 6-7 meter fra tv. Skal gå litt nærmere og som det er forskjell.
TV er en Panasonic 65AX900, kanskje den gjør så bra jobb på vanlige sendinger, at det kanskje ikke blir den store forskjellen når man får ekte 4K?
Jeg har også q22 som jeg har problemer med bildescaleringen,må flere ganger I uken gå inn og sette den til 4k50,og etter noen dager eller dagen etter detter den tilbake igjen til 1080Bilde går fra Q22 til Yamaha yamaha rx-v679 med ny software,og tv er Samsung Ue75ks8005. Kablen fra decoder til Av reciver er den som fulgte med,de andre er same kvalitet. så hva kan gjøres for at jeg kan få fikset dette,de på altibox I sandefjord fikk jeg ikke noe svar på problemet..
Vet at boksen ikke viser 4k sendinger, men den må vel lagre bilde oppløsning jeg velger? For den detter tilbake til 1080 etter en tid
Er ikke noe samsung boks, som du leser i av teksten som dette gjelder så er det Altibox Q22 som det dreier seg om.
Har hørt så mye negativt om den nye løsningen at jeg venter til det har blitt bedre.
Jeg har også q22 som jeg har problemer med bildescaleringen,må flere ganger I uken gå inn og sette den til 4k50,og etter noen dager eller dagen etter detter den tilbake igjen til 1080Bilde går fra Q22 til Yamaha yamaha rx-v679 med ny software,og tv er Samsung Ue75ks8005. Kablen fra decoder til Av reciver er den som fulgte med,de andre er same kvalitet. så hva kan gjøres for at jeg kan få fikset dette,de på altibox I sandefjord fikk jeg ikke noe svar på problemet..
Takker!Jeg har idag fått levert disse Nye Hdmi v2,1 fra belkin som jeg skal teste ut på anlegget for og se om det hjelper. Og jeg sender deg all info på mail Dragmore som avtalt så fort jeg kommer meg hjem til Norge senere idag![]()