Jente skrev:
Jeg forsvarer ikke Alcaimport (eller andre) når folk må vente i måneder og år på varer de har betalt for. Det jeg hele tiden har forsøkt å si er at det er ikke svindel eller lureri sålenge kundene enten får varer eller penger refundert. At det tar alt for lang tid er jo så sin sak, og er absolutt kritikkverdig, men det er ikke kriminellt å være treig!?
HVOR MANGE ÅR SKAL MAN VENTE??
DETTE ER ET TÅPELIG FORSØK PÅ Å FORSVARE EN SVINDLER!!
Saken var at når jeg handlet fra Alcaimport var leveringstiden innenfor akseptabel forsinkelse, såfremt man faktisk trakk fra leveringstiden angitt i auksjonen. Problemene startet med en haug "fjortiser" som betalte inn konfirmasjonspengene uten å faktisk LESE betingelsene for handelen, for deretter å begynne å mase daglig FØR den oppgitte leveringsdatoen var nådd.
Mange klaget på at de måtte vente 2 mnd på varene. Men når oppgitt leveringstid var 35 virkedager, er ikke 40 så ille mener nå jeg.
ER IKKE DETTE ET ØRLITE FORSØK PÅ Å FORSVARE EN SVINDLER??
Du er ikke tilfeldigvis eksen min? :?
Hun hadde også en utrolig godt utviklet egenskap til å overhøre hva jeg faktisk sa, og fortsette å angripe med sine argumenter mot noe som faktisk aldri var blitt sagt eller påstått.
Jeg skriver jo for pokker (unnskyld utrykket) at det IKKE er akseptabelt om folk må vente måneder og år!!!!!!! :evil:
Og selvfølgelig forsvarer jeg ikke svindlere, men Brækkan/Alcaimport har faktisk levert varer eller refundert pengene til hundrevis av kunder, de aller fleste har vært misfornøyd med leveringstiden og dårlige tilbakemeldinger, det gjelder også meg. Men jeg ble IKKE lurt eller svindlet, ei heller har andre blitt det, før det viser seg at han ikke gjør opp for seg. Du har fått igjen pengene og er derfor ikke blitt svindlet for fem flate øre. Noe annet har jeg veldig vanskelig for å se.
Jeg har blitt svindlet av en privat annonsør på en pc jeg forhåndsbetalte dobbel fraktpris på, og har ikke fått verken pc eller pengene nå et år etterpå. DET er å bli lurt, og DET var en svindler.
Nå foreslår jeg at du slutter å sitere andre du ikke forstår hva har skrevet. Vi har for lengst forstått hva du mener om Brækkan og Alcaimport. Og når han nå er utestengt fra QXL og politianmeldt vil det ikke være mer å tilføre denne saken annet enn når et evnt utfall er fastslått.
Er Hr Brækkan en kjeltring stoler jeg på at han får sin straff som fortjent.