Adam Audio - Offisiell Tråd

11 Des 2012
129
0
0
Har fått spilt høytalerene en stund. GTC88 som frontrekke.. Fantastiske høytalere, spiller høyere enn mine ører orker å høre. Flott lyd, blir aldri for skarp. Dynamikken er enorm. Rett og slett strålende fornøyd, MYE bedre enn klipschene jeg brukte før. Vel verd pengene!

18 Aug 2014
9
0
0
Har fått spilt høytalerene en stund. GTC88 som frontrekke.. Fantastiske høytalere, spiller høyere enn mine ører orker å høre. Flott lyd, blir aldri for skarp. Dynamikken er enorm. Rett og slett strålende fornøyd, MYE bedre enn klipschene jeg brukte før. Vel verd pengene!

Gøy å høre at du er fornøyd med dine Adam GTC. Jeg er også veldig, veldig fornøyd med mine. Kinoen har utviklet seg en del siden de gamle bildene jeg la på side 11 i denne tråden. Her er et par bilder av status per i dag, med åtte Dreamscreen-stoler og 7.2 Adam GTC. Paradis!

Vedlegg

• Adam GTC kino.jpg
    Adam GTC kino.jpg
    198 KB · Sett: 275
  • Adam GTC kino ii.jpg
    Adam GTC kino ii.jpg
    175,3 KB · Sett: 231
11 Des 2012
129
0
0
Ja.. jeg må få til surround i samme serie også.. nå har jeg bare noe annet skvip som er festet på veggen.. Alt til sin tid. Men jeg er veldig fornøyd fremdeles. Ingen ulyder, altid klart og fint. uansett volum som jeg er komfortabel med i det minste.. kan spille til kattene skriker en km unna.. fremdeles ingen problemer ;)

23 Nov 2019
13
1
3
Lever denne tråden enda? Har fått meg et par gtc 88, så etter forum hvor disse diskuteres å fant jo et her på en norsk side :D

Lurer på hvilke effekforsterkere dere kjører?
Akkurat nå har jeg en crown xls 2002 x) og opplever de faktisk litt skarpe til tross for at disse ikke høres skarpe ut. Så tenker det er sikkert crown forsterkeren.
De fungerte godt på klipsch men håper en parasound for eks ville gjort susen :D