Får du ikke tak i dennorske importøren kan du jo henvende deg direkte til Adam Audio med spørsmål både rundt det du lurer på og om hva som skjer i norge
Nettsiden er jo ikke nede. Jeg kommer i alle fall inn.devilej skrev:Jeg tenkte å titte etter noe info rundt Adam i dag, men sidene til Midgard Audio ligger jo fortsatt nede så vidt jeg kan se. Er det helt slutt hos importøren?? Noen som vet hva som skjer der??
akto skrev:Det er i alle fall galskap at et så utrolig bra høyttalermerke skal ha så dårlig representasjon som det har her til lands. Jeg kan ikke huske sist jeg så hverken reklame, pressemeldinger, nyheter eller noe som helst rundt Adam Audio. De fortjener langt bedre enn dette.
Dette vil komme!FredrikC skrev:Ja Adam hadde fortjent god dekning og demorom på det sentrale østland.
Det er moro å se at det dukker opp Adam-høyttalere i stadig flere kinoer rundt omkring. Det er svært gode høyttalere (helt subjektivt selvsagt), som helt klart fortjener bedre oppmerksomhet enn merket har fått.
Tipper det låter rimelig bra i rommet ditt, Filmats. Ser fram til en byggetråd![]()