Kjedelig når mann glemmer noe i en bestilling! Gjør det hele tiden selv. Er vel brått litt ventetid også ifra statene. Ser veldig spennende ut det du driver med nå!
Ja ble en kjedelig bom. Men det verste er at jeg må ut med ny frakt fra statene, blir noen dyre filtere...
Fraktiden blir ikke så ille. Regner med å ha de innen onsdag eller torsdag neste uke.
Ja husker jeg måtte ha nye propeller til gamle båten å sjekket statene. Propellene var under halv pris der, men med frakt ble de ca 10% dyrere enn her. Stå på videre med jobbinga! Moro og følge med!
Sjekket du pris med jetcarrier da ? Da jeg bestilte atmos elementene pluss litt småting sparte jeg 900,- i forhold til å få leverandøren til sende de rett til meg. Og det var med flyfrakt også. Med båt er det enda mer å spare, men mye lengre leveringstid.
Problemet med disse high pass filter jeg bestilte er at de er veldig små og nesten ikke noe vekt. Men det er en minstepris å sende de. Hadde jeg bestilt de i samme sleng så resten hadde det ikke blitt dyrer frakt men litt mer moms selvfølgelig.
Skjekket ikke med dem, men siden dette var ifra en svensk produsent som konkurerer på det amerikanske markedet tipper jeg de gjør det med vilje mot Europa. Er mange som driver slik.
Bra jobba. Spm: om du har så lite plass, hvorfor bygde du disse kasse i 44mm? Hadde jo tjent endel liter på bare enkle plater.
Men uansett, tror nok det vil låte bra i dette lille rommet med 4x18, hehe.
Syntes jeg ser noen rumperistere på bluray-hylla ute i gangen også. Ikke fornøyd med de?
^^^ Frekvenskurven så jo ikke ille ut, til å være rett fra Audyssey.
Vet ikke sååå mye om waterfall, vet det så vel ikke like bra ut, hehe. Mye etterklang ja.
Hvilke lengder satte Aud sub 1 og sub 2 til?
Kan være mye å hente på litt manuelle målinger/innstillinger etter Aud.