Hei
har i dag gjort et forsøk på å montere rammelerret. Kom desverre ikke helt i mål. Fikk ikke strekt duken på de siste 8 festepunktene. Antar dette er fordi duken har ligget i rom med for lav temperatur. Har må satt på en ovn i kinoen i håp om at duken blir litt mer samarbeidsvillig i morgen.
Det fulgte med en pose med små fjær som jeg ikke aner hva er til? Står så vidt jeg kan se ingenting i den svært sparsommelige avvisningen om de fjærene. Noen som vet?
- Hjem
- |
- Om Oss
- |
- Annonsering
- |
- FAQs
- |
- Kontakt Oss
- |
- Site Oversikt
- |
- Registrer Deg
- |
Logg Inn
-

Viser resultater 1 til 4 av 4
-
04-02-2015, 22:58 #1
- Medlem siden
- Jan 2009
- Poster
- 34
- Takk & like
- Nevnt
- 0 post(er)
- AVtorget feedback
- 0
(0% positive tilbakemeldinger)
Dreamscreen Ultraframe V5 montering
-
04-03-2015, 17:19 #2
- Medlem siden
- Dec 2002
- Sted
- Jessheim
- Poster
- 14,240
- Takk & like
- Nevnt
- 36 post(er)
- AVtorget feedback
- 0
Fjærene er til å feste det sorte stoffet (bak den hvite duken).
Fant ut av dette når jeg monterte lerret for en kar som skulle bruke den hvite duken. Den hvite duken slipper en del lys gjennom, og må altså kombineres med som sikrer at veggen bak lerretet ikke reflekterer lyset tilbake på baksiden av duken.
-
04-04-2015, 07:51 #3
- Medlem siden
- Jan 2009
- Poster
- 34
- Takk & like
- Nevnt
- 0 post(er)
- AVtorget feedback
- 0
Stoffet skal monteres bak lerretet ja, selvfølgelig! Herregud for en elendig monteringsanvisning! Stusset litt over at ikke baksiden av lerretet var sort som jeg har vært vant til ved tidligere lerret, og hva den rullen med stoff og fjær var til. Jeg burde reflektert litt mer over det før jeg hang opp lerretet.
Men nå henger lerretet på vegg uten stoff bak. Men bakveggen er malt i dempet sort pure color. Tross W1070 sine mangler så syns jeg bildet ble overraskende bra. Jeg legger ikke merke til særlig tap i bildekvalitet eller refleksjoner fra vegg bak. Verd å ta ned lerretet og montere stoff tror du?
-
04-04-2015, 10:31 #4
- Medlem siden
- Dec 2002
- Sted
- Jessheim
- Poster
- 14,240
- Takk & like
- Nevnt
- 36 post(er)
- AVtorget feedback
- 0
Om veggen bak er sort matt, så gjør det sikkert like god nytte som det sorte stoffet. Det sorte stoffet har jo en viss refleksjons-grad det også, så du merker neppe noen forskjell. Hadde vært verre om veggen bak var hvit !
Lignende tråder
-
Er Dreamscreen V5 Ultraframe verd pengene?
By raw77 in forum LerretSvar: 7Siste melding: 04-04-2015, 09:37 -
Montering av DreamScreen Cinema V2 stolrekke
By kenti in forum AV møblerSvar: 6Siste melding: 06-27-2013, 00:33 -
Montering av Dreamscreen V4 duk
By Jerome in forum LerretSvar: 16Siste melding: 09-27-2012, 21:07 -
Problemer ved montering av Dreamscreen V3
By rune.hana in forum LerretSvar: 4Siste melding: 04-08-2009, 10:46 -
Montering av kabel i tak - Dreamscreen Ultraflat
By wasimza in forum KablerSvar: 6Siste melding: 08-03-2007, 12:39