Zulu - Back to scratch.

Zulu

Medlem
2 Jan 2003
2.681
0
0
Da har jeg fått låne fotoapparat så jeg får tatt bilder av "beistet", skal også ta bilder av frekvenskurver før og etter korrigering. Dere skal også få en kort rapport om førsteinntrykket av "beistet's" prestasjoner.

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.998
0
0
Er spent. Første gang jeg "ser" en ordentlig High-End sub. 14Hz (+/- 3dB) er ikke hverdagskost.

Skal du bruke "Room Management Technology: Digital Drive" som grunnlag for frekvenskurvene?

Zulu

Medlem
2 Jan 2003
2.681
0
0
Nå har jeg justert en del på "beistet" for å prøve å få en rett frekvenskurve. Jeg har fått den ganske rett ca. +/-3dB fra ca 50 Hz og ned til 15 Hz. Har ikke fått tatt noen bilder enda men det kommer.

For å si litt om førsteinntrykket. Helrått, her trengs ingen rumperister. For en trøkk og dynamikk. Detti var moro :D

Atano

Medlem
24 Des 2003
1.116
0
0
Wow, haha. Den var enorm! Gratulerer må det være lov å si. Julekvelden kom visst tidlig i år :D

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.998
0
0
Sub'en holder mao. hva den lover i spesifikasjonen ser det ut som på Hz vs. dB :D

Zulu

Medlem
2 Jan 2003
2.681
0
0
Nye planer på gang. Er i anmarsj til å kjøpe et par aktive monitorer type Blue Sky 6.5. Disse monitorene får kjempeskryt av bådde presse og engelske hjemmekinoentusiaster. De blir bestilt så fort jeg får solgt rumperisteren.

Vedlegg

Zulu

Medlem
2 Jan 2003
2.681
0
0
Her har dere et dårlig bilde av min CD og DVD-samling. Ca 500 CD'er og 308 DVD'er. Jeg har plassert hylla i et annet rom fordi jeg har tenkt å pynte opp kinorommet.

Det jeg har tenkt å gjøre er å plassere tre kinoplakater med ramme på bakveggen. I hvert hjørne skal jeg ha en søyle med filmeffekter oppå.

Vedlegg

Zulu

Medlem
2 Jan 2003
2.681
0
0
Da er nye fronthøyttalere bestilt fra Sverige. Gleder meg som en unge på julaften til å få dem :D

Kommer tilbake med bilder av de når jeg får dem.