Yamaha RX-V3067 Get boks problem

Thunderdraco

Medlem
10 Jul 2007
30
0
0
Hei.

Har nettopp montert opp min nye RX-V3067, og har blant annet en Get boks koblet til den med HDMI. Ofte når jeg bytter kanal på Get boksen mister jeg lyden på forsterkeren og må enten skru den av og på, eller bytte AV kanal på den (begge metoder fungerer). Noen som har noe forslag om hva som kan vere feil?

runefalk

Medlem
2 Jun 2010
3.530
0
0
44
avforum.no
Hadde 2067 med samme problem som deg med lyd fra get boksen.
Jeg brukte Digital Coax Kabel mellom get boksen og forsterkeren,
da forsvant problemet;)

Liddell

Medlem
10 Jan 2007
381
0
0
Thunderdraco skrev:
Hei.

Har nettopp montert opp min nye RX-V3067, og har blant annet en Get boks koblet til den med HDMI. Ofte når jeg bytter kanal på Get boksen mister jeg lyden på forsterkeren og må enten skru den av og på, eller bytte AV kanal på den (begge metoder fungerer). Noen som har noe forslag om hva som kan vere feil?
Alle 2010 modellene fra Yamaha har dette problemet med GET-boks. Løsningen skissert ovenfor fungerer dog utmerket.

Liddell

Medlem
10 Jan 2007
381
0
0
Dette problemet har nå forsvunnet helt av seg selv hos meg. Antagelig er det en oppdatering til GET HD-PVR som har gjort det.

mclaren

Medlem
8 Apr 2005
955
0
36
For dere av dere som har dette problemet kan det ofte være lurt og trykke på HDMI knappen under lokket på fjernkontrollen og hvis det kommer opp på tv 1+2 så ville jeg anbefale og sette til 1 hvis det er den HDMI ut mann bruker...