Yamaha RX-V2600 kaputt høyttalerutgang i front

5 Des 2004
1.653
2
38
Mistet lyden i fronthøyttalerne, men de er i stand (koblet de på utgangen for bakhøyttalerne og de fungerte). Regner med at dette kan repareres. Neon som kjenner til verksted som i Asker eller Bærum som ta en slik jobb?

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.307
166
63
42
www.avforum.no
Mistet lyden i fronthøyttalerne, men de er i stand (koblet de på utgangen for bakhøyttalerne og de fungerte). Regner med at dette kan repareres. Neon som kjenner til verksted som i Asker eller Bærum som ta en slik jobb?
Hvis det er en Yamaha receiver er verkstedet som følger (tror jeg): Service Kompaniet Oslo | Stålfjæra 26, 0975 Oslo, Norge | Telefon: 21 03 21 30 | E-mail: oslo@servicekompaniet.no.

Electra

Medlem
13 Feb 2004
8.908
19
38
Hei Bård. 2600 er jo ein god gammal travar og ganske så udatert mtp på utstyr. Er du villig til å koste på den ein reperasjon som kan bli dyr i forhald til å invistere i ein ny receivar?

5 Des 2004
1.653
2
38
Hei Electra, ja den er gammel - og god og gir god trøkk i JM-labene mine. Får høre hva verkstedet sier. Hva er gode nyere alternativer og hva får jeg som jeg ikke har i dag, bortsett fra flere HDMI-innganger? Jeg er litt utdatert siden jeg har vært fornøyd med hjemmekino-oppsettet mitt i 10 år nå - etter at jeg sluttet å se og å høre etter feil i for mange år.

• Like
Reactions: Electra