Yamaha med Airplay og Android, funker det?

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
6.283
0
0
Jeg har en Telefon som er android, spotify premium og en Yamaha RX1067, funker det med airplay på denne eller må jeg har en ekstradings?

Yamaha YWA-10 Black - Tilbehør

Har sett folk med Iphone der dette har funka, ikke med min receiver men.. funker det??? :confused:

joaroe

Medlem
15 Okt 2012
180
0
0
joakimpatos skrev:
Jeg har en Telefon som er android, spotify premium og en Yamaha RX1067, funker det med airplay på denne eller må jeg har en ekstradings?

Yamaha YWA-10 Black - Tilbehør

Har sett folk med Iphone der dette har funka, ikke med min receiver men.. funker det??? :confused:

Har lest litt om dette, og alle sider sier at det er kun Airplay som fungerer med spotify, med unntak av bluetooth og lignende.
Er en app som kan lastes ned på andriod-telefoner som kan brukes med airplay, men dette fungerer bare med filer som ligger på telefonen.

Så så vidt jeg vet så må du ha en ekstra duppedings ala en wifi adapter hvis det skal fungere med spotify.

Eller så kan du prøve dette:)

Spotify on your audio system

Hvis det fungerer, vennligst gi beskjed:)

Mvh Joakim

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
6.283
0
0
er det sånn jeg må få inn en internettkabel på rommet for å få det til da asså? :)

joaroe

Medlem
15 Okt 2012
180
0
0
Har prøvd med flere wifi adaptere, men ingen av de fungerer optimalt. Må trykke refresh hele tiden. Så en internettkabel rett i forsterkeren er vell best, men veldig irriterende.

Lykke til:)

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
6.283
0
0
skal trekke kabel når gamlingen kommer hjem fra the north-sea :D så får bedre internett på alle måter, så det skal nok gjøre seg, men så lenge jeg har android tlf, den appen og internettkabel i forsterkeren så skal det gå? :D

joaroe

Medlem
15 Okt 2012
180
0
0
joakimpatos skrev:
skal trekke kabel når gamlingen kommer hjem fra the north-sea :D så får bedre internett på alle måter, så det skal nok gjøre seg, men så lenge jeg har android tlf, den appen og internettkabel i forsterkeren så skal det gå? :D

Du får overført musikk, bilder og filmer som ligger på telefonen, men fungerer ikke med spotify og youtube. Jeg får det hvertfall ikke til. Men dette kommer jo helt sikkert etterhvert.

Jeg bruker WD TV og denne har innebygget Spotify-tjeneste. Der finnes det også en android-remote slik at du kan styre WD TV'en. Jeg syns dette fungerer ypperlig:)

joaroe

Medlem
15 Okt 2012
180
0
0
joakimpatos skrev:
blir ikke det noe av det samme som sonos eller squeezebox? :D
Har ikke vært så mye borti de, men høres ut som det samme:)

Har disse spotify inkludert?

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
6.283
0
0
joaroe skrev:
Har ikke vært så mye borti de, men høres ut som det samme:)

Har disse spotify inkludert?
ja, men tror ikke de har netflix, så kanskje jeg skal se litt på den western' der 8)