Vinyl i potent kino

atledreier

Medlem
28 Okt 2005
10.158
0
0
44
www.avkalibrering.no
Har et dedikert kinorom som også blir brukt til musikk. Lurer litt på vinyl igjen, siden anlegget er såpass dynamisk og morro å høre på.

Spørsmålet er om et såpass potent system vil bli et problem med vinyl? Spiller ofte relativt høyt. Spilleren kan monteres på laminat over betonggulv eller evnt på panelkledd yttervegg.

sirant

Medlem
24 Jan 2010
8.370
0
36
God vegghylle er nok det beste - og eller noe skikkelig solid tech rack. Burde ikke være noe problem.

Spørs jo litt hvordan spiller du har kikket på og hvor følsom den er også.

Mener å sett demostrert noe solidtech rackplater montert på en sub med platespilleren på toppen - uten at jeg nødvendigvis vil anbefale det :)

Niels Nielsen

Medlem
28 Jun 2003
25.044
0
0
Med avpasset avkobling skal ikke det være noe problem. Vegghylde, evt med Tema Isolator (avpasset etter vekt) imellom platespiller og hylle f.eks.
Hvilken platespiller har du?

Fosse5

Medlem
22 Sep 2008
537
0
0
Som nevnt, avhenger helt av underlag og spiller. Jeg har to ulike spillere selv, og tidligere når jeg ikke brukte vegghylle så hadde jeg problemer med den ene av spillerne når jeg gikk over gulvet, med den andre var det aldri problemer. Med veggheller som jeg nå bruker så er det ikke problemer med noen av dem.