Videofiltere og Crt'er, diskusjon om hva som er best.

Gunnar

Medlem
20 Des 2002
2.610
0
0
BullFire,
fant du ut om AVAB CAC AS kan levere filtrene? Jeg sendte e-post til de, men intet svar. Jeg har enda ikke fått bekreftet 100% at jeg kan få filtrene fra Barbizon Europe i England.

Gunnar

BullFire

Medlem
24 Apr 2003
2.550
0
0
Jeg har ikke snakka med de, la liksom den saken litt på hylla når jeg fikk vite at jeg ikke trang fargefiltere. Men Rosco står i menyen under produkter - Lys eller -Scene og effekter.

Gunnar

Medlem
20 Des 2002
2.610
0
0
Det ordna seg med filtrene fra Barbizon. HAr bare såvidt testet, og ser betydelig forskjell på bildet. Mere liv og dybde, og merkbart større metning på rødfargen. Poster sikker en ny tråd når jeg har prøvd litt mere.

Gunnar

barco4ever

Medlem
12 Jun 2003
513
0
0
Hei Gunnar!

vær snill å gi meg adressen til der du kjøpte fargefiltrene.

vet at du har noe til overs, men jeg trenger adressen!

Gunnar

Medlem
20 Des 2002
2.610
0
0
Du har en privat melding!

Ellers er ikke adressen hemmelig: www.barbizon.com

Problemet er at du neppe får kjøpe bare de bitene du trenger. Jeg måtte kjøpe hele ruller på ca 7x1.2m

Gunnar

rekmekk

Medlem
16 Jun 2003
3
0
0
Gunnar skrev:
Du har en privat melding!

Ellers er ikke adressen hemmelig: www.barbizon.com

Problemet er at du neppe får kjøpe bare de bitene du trenger. Jeg måtte kjøpe hele ruller på ca 7x1.2m

Gunnar
Hei er interesert i og kjøpe filter hos en ab dere som har kjøpt hele rulle på 7x1.2. til en bg 808s.

Frode H.

Medlem
1 Mar 2003
1.108
0
0
PowerDVD 5 og WinDVD 5 er nå ute, jeg har selvsagt sikret meg disse.

En kar som postet på Avsforum påsto at den nye PowerDVD gir bedre bildekvalitet enn Sonic Cinemaster (og dermed Theatertek). Jeg har ikke hatt tid nok til å teste så mye at jeg har kunnet dra en konklusjon for meg selv, men det jeg har sett så langt virker SVÆRT lovende, detaljnivået i mørke partier er spesiellt lovende.

Har vi en ny favoritt? Håper det, PowerDVD har jo alltid hatt det beste brukergrensesnittet av alle DVDspillere, og de fleste Zoom brukere benytter allerede PowerDVD's audiofiltere, så de er meget bra. De har ligget ørlite etter med bildekvaliteten, men håper det nå er fikset.

Frode