Verdi på en Epson TW-8100

ohkaasa

Medlem
9 Jun 2003
396
0
0
Vurderer litt å selge min, men er usikker på hvor mye jeg isåfall kan/bør legge den ut for. Har nesten ny pære som har gått 50t.

Neste spørsmål, er jo da selvsagt hva man bør anskaffe seg istedet? som gir ett merkbart løft. maks pris 30.000

ohkaasa

Medlem
9 Jun 2003
396
0
0
Bumper denne litt jeg, og kommer med ett mer direkte spørsmål:

Dersom jeg får foreksempel kr 8000 for TW8100, vil det være verdt pengene å legge i mellomlegget og oppgradere til en Sony HW55, eller er opplevd bildekvalitet så likt at det ikke gir mening, og at det er bedre å vente enda en generasjon (har lest at HW65 ikke er veldig mye bedre enn HW55)

Gorm

Administrator
13 Des 2002
42.060
22
38
51
Jessheim
Du vil ikke tro hvor stor forskjellen er på disse to før du har opplevd den. Er bare utrolig mye bedre bildedynamikk i HW55

Klart, det er litt avhengig av rommet også. Sitter du i et hvitt rom med en del ambient lys, vil ikke forskjellen være dramatisk. Har du derimot noenlunde kontroll på lyset i rommet, da er forskjellen veldig stor.

Sist redigert:

ohkaasa

Medlem
9 Jun 2003
396
0
0
Du vil ikke tro hvor stor forskjellen er på disse to før du har opplevd den. Er bare utrolig mye bedre bildedynamikk i HW55

Klart, det er litt avhengig av rommet også. Sitter du i et hvitt rom med en del ambient lys, vil ikke forskjellen være dramatisk. Har du derimot noenlunde kontroll på lyset i rommet, da er forskjellen veldig stor.

Jaja, da kjenner jeg at det er veldig fristende å kjøpe en HW55 gitt :) Så får vi se da om fornuften eller galskapen som seirer