Venter du på Gudfaren boksen fra zailor.no? Post her!

Starman

Medlem
6 Apr 2006
8.704
0
0
Zebulon skrev:
Jeg sjekket nettopp e-postene jeg har fått fra zailor, og som jeg trodde så har jeg ikke engang fått en bekreftelse på at boksen er bestilt. Har dere andre mottatt ordrebekreftelse?
Jeg har heller ikke fått noe e-postbekreftelse, men jeg printet ut bekreftelse fra nettsiden når jeg bestilte/kjøpte mitt eksemplar.

togr

Medlem
10 Nov 2004
1.011
0
0
Counterpointer skrev:
dagens melding fra Zailor (sendt i dag, og besvart i dag)

Har uthevet selv med rødt. Det er tydelig hva de ønsker:twisted: ikke f*** om jeg sletter den ordren. Som Msport skriver tror jeg de står dårlig juridisk.....

Det svaret fikk jeg å på første mail jeg sendte de.
jeg fikk e-postbekreftelse like etter jeg bestilte. rart ikke alle har fått det.

Lil-H

Medlem
10 Jul 2004
3.689
0
0
Gratulerer skrev:
Jeg ville vært raus nok til å akseptere at produktet var feilpriset om de hadde sendt meg en mail kort tid etter at jeg bestilte og forklart situasjonen.
Ikke akkurat første gangen de feilpriser BD-bokser, så da får de i så fall tenke litt "ahead"

Hadde en preorder på 'Nord', noe som tok 5uker før den ble levert. Ble kun kjøpt siden de gav meg et gavekort.
Jeg var ikke rask nok til å kaste meg på tilbudet, men hadde jeg rukket det visste jeg at dette kom til å skje.
Det er relativt stor debatt borte hos diskusjon.no ang samme greia. Tror det gjeler MI, Godfather, Spiderman, Mummy og en annen serie jeg ikke husker navnet på.

RuneW

Medlem
21 Jan 2005
20.600
20
38
Sarpsborg
RuneW skrev:
Det hadde vært interessant å vite hvor denne saken står juridisk, med tanke på den type svar som over. De skriver at det var feilprising i utgangspunktet. Men de skriver så vidt jeg kan tolke egentlig ingen ting om at de likevel skal sende boksen?

For å svare meg selv. Jeg sendte en relativt, eh, "tydelig" mail til zailor der jeg ba om bekreftelse på at vi faktisk fikk disse boksene til 219,- og fikk dette svaret:

Hej. Du får selvfølgelig filmen til de 219 kr når den kommer på lager.
Grunden til at vi er så længe om at få filmen på lager, er fordi vi har haft fejl pris på vores side og der er selvfølgelig mange der har bestilt til denne pris. Vores leverandør har ikke kunne skaffe det antal vi skal bruge.
Vi beklager.

vh. zailor kundeservice

Så da har vi det i alle fall svart på hvitt...

20 Jan 2005
15.700
0
0
Det er jo bare det samme svaret de trykker ut av seg hver gang :(

Det er ikke troverdig at det skal ta så lang tid! Uansett hvor mange som har bestilt.

Det er på tide med noen trussler IMHO.

Forslag til trussler
* felles mail fra alle i denne tråden
* oppfordring til boikott av Zailor (og Playx)
* boikott totalt av oss og alle andre vi kan påvirke for all fremtid!
* opprette en facebook side for de som ikke liker Zailor
* gå ut i andre media
evt andre gode forslag hvis noen har ideer

Hellnoob

Medlem
4 Aug 2005
16.389
0
36
Counterpointer skrev:

Smør deg med ventesalve.

Jeg blir ikke med på verken trusler, Facebook-aktiviteter (hva er det, forresten? ;-)) eller annen negativitet. Boikott er heller ikke aktuelt - dukker det opp andre fristende tilbud fra dem, slår jeg til. Jeg har tid til å eventuelt vente "litt", og lar meg ikke hisse opp eller irritere over småting :)

RuneW

Medlem
21 Jan 2005
20.600
20
38
Sarpsborg
Counterpointer skrev:
Det er jo bare det samme svaret de trykker ut av seg hver gang :(

Er uenig. Jeg mener at "Du får selvfølgelig filmen til de 219 kr når den kommer på lager." er det første soleklart "juridisk bindende" svaret om at vi skal få våre filmer fra den kanten.

Jeg er derimot enig i at dette svaret på ingen måte garanterer at vi får sakene våre - bare at det kan gjøre livet til zailor.no noe surere hvis de ikke får ut fingeren snart... ;-)

Counterpointer skrev:
Det er ikke troverdig at det skal ta så lang tid! Uansett hvor mange som har bestilt.

Det er på tide med noen trussler IMHO.

Forslag til trussler
* felles mail fra alle i denne tråden
* oppfordring til boikott av Zailor (og Playx)
* boikott totalt av oss og alle andre vi kan påvirke for all fremtid!
* opprette en facebook side for de som ikke liker Zailor
* gå ut i andre media

Forbrukerrådet er vel nærliggende? Er ikke forbrukerrådet et slikt organ som selv tar affære hvis de får mange nok klager mot en spesifikk aktør?

Msport

Medlem
7 Mar 2006
8.109
0
36
43
RuneW skrev:
Er uenig. Jeg mener at "Du får selvfølgelig filmen til de 219 kr når den kommer på lager." er det første soleklart "juridisk bindende" svaret om at vi skal få våre filmer fra den kanten.

Jeg er derimot enig i at dette svaret på ingen måte garanterer at vi får sakene våre - bare at det kan gjøre livet til zailor.no noe surere hvis de ikke får ut fingeren snart... ;-)
Synes svaret er ganske bra - dem innrømmer en feil, men ønsker å levere ut filmen for det.

Det er ingen garanti, men det er vel det beste svaret som har kommet til nå? Jeg er tilbøylig til at dem skal få litt mer tid på seg til å skaffe dem frem.

20 Jan 2005
15.700
0
0
Jeg har fått dette svaret tidligere. Synes det er samme svaret som varieres litt uten at noe skjer. Det har gått lang tid nå.

På meg virker det som de venter så lenge de kan for at flest mulig skal slette ordre!

BTW, felles aksjon via Forbrukerrådet kunne vært en god ide. :!:

Msport

Medlem
7 Mar 2006
8.109
0
36
43
Counterpointer skrev:
Jeg synes ikke det er merkelig. De har bestemt seg for å kjøre en utmattelseskampanje.............
Pussig måte å skaffe seg kunder på. Ett kjapt søk viser at det ikke akkurat går strålende med selskapet - økonomisk sett...

Thoge

Medlem
11 Nov 2008
3.472
0
0
Ikke rart sånn som de holder på spør du meg. Jeg kommer hvertfall aldri til å legge igjen en krone til der.

Pooze

Medlem
27 Aug 2008
129
0
0
Venter fortsatt på Gudfaren...Sånn jeg ser det har Zailor to måter å komme "helskinnet" ut av uføret; enten leverer de produktet til avtalt pris, eller så legger de seg flate og beklager den dårlige informasjonen og årsak til problemet. Siste er selvfølgelig ikke ønskelig, men samtidig må det være rom for å gjøre feil.

Thoge

Medlem
11 Nov 2008
3.472
0
0
Pooze skrev:
Venter fortsatt på Gudfaren...Sånn jeg ser det har Zailor to måter å komme "helskinnet" ut av uføret; enten leverer de produktet til avtalt pris, eller så legger de seg flate og beklager den dårlige informasjonen og årsak til problemet. Siste er selvfølgelig ikke ønskelig, men samtidig må det være rom for å gjøre feil.

Hadde vært greit nok det, men det nytter ikke hvis de kommer med den nå, er tross alt snart 2 mnd siden mange har bestilt.

B1aR

Medlem
13 Sep 2005
1.437
0
0
Jeg hadde helt glemt at jeg hadde bestilt Gudfaren samlingen der til jeg så denne tråden :) Noe av det mest irriterende er at etter jeg har sendt to mail og etterspurt varene jeg har bestilt sier de at det er lagerbeholdningen som er tom. Pisspreik! De har annonsert denne varen på forsiden flere ganger etter at jeg har etterlyst varen og har fått det overnevnte svar.

Skal aldri mer handle fra den siden!

Thoge

Medlem
11 Nov 2008
3.472
0
0
Ikke jeg heller.

Sendte de mail for 3.gang eller noe og fikk samme svaret som alltid. Så svarte jeg noe annet tilbake om at jeg ikke syntes det holdt mål i hele tatt e.l, så fikk jeg nesten akkurat samme svar igjen. Elendig kundebehandling.

panzer81

Medlem
19 Feb 2006
740
0
0
Fikk mail nå

"Du har bestilt varen The Godfather Collection [Blu-ray], den: 2009-08-17 17:51:38 med ordrenr: xxxxxx

Vi beklager ventetiden på denne boksen. Ved en feilprising på denne og Pirates Trilogy Blu-ray solgte vi mange. Vi har lykkes å få inn Pirates og de som har ordre på denne får den i løpet av et par dager. The Godfather arbeides det med å få inn og vi håper at vi kan få inn boksene til alle i løpet av 1-2 uker.

Med vennlig hilsen

Zailor.no - Norges største nettbutikk for DVD og Bluray
Best på underholdning"

Best på underholdning meg i ræva, men er da flott med en mail allikevel