Van Den Hul The Optocoupler MKII

Antares

Medlem
26 Feb 2007
783
0
0
vurderer å gå til HiFi klubben og kjøpe denne optiske kabelen, men er den for dyr f.eks. i forhold til Argon 5201D til kr. 248.-??? Fins det virkelig lydforskjell mellom disse to i et budsjett hifi-anlegg?

Adium

Medlem
30 Des 2007
1.308
0
0
Nå er det vel bare et tidsspørsmål før denne tråden eksploderer med for/mot dyre kabler.. Jeg sier det slik, kjøp den kablen du har mest lyst på!

Har selv dyre kabler, men aner ikke, og tror heller ikke det er noen markant forskjell på mine Black Magic ht kabler kontra billigere, kanskje det ikke er forskjell overhodet, men det var de kablene jeg ville ha.

Antares

Medlem
26 Feb 2007
783
0
0
:) forstår det slik at VDH kabelen har en spesiellt slipt kontakt, som skal ha innvirkning på signalet... Tenkte forøvrig å bruke kabelen/e mellom PS3/Pinell radio til forsterker. Synes jo Argon kabelen ser ganske grei ut...

skorob

Medlem
7 Sep 2003
22.683
0
0
Antares skrev:
:) forstår det slik at VDH kabelen har en spesiellt slipt kontakt, som skal ha innvirkning på signalet... Tenkte forøvrig å bruke kabelen/e mellom PS3/Pinell radio til forsterker. Synes jo Argon kabelen ser ganske grei ut...
Kjøp argon du ;). Eventuelt en enda rimeligere kabel på clas :p. Syns ikke digital kabler gir noe forskjell, analoge derimot, der er det "endel" å hente (dyrest må derimot ikke være det beste i ditt oppsett).