Utstyr foran forsterker

murdlih

Medlem
3 Jun 2010
173
0
16
Hei,

Jeg har oppsett med stereo forsterker og optisk inngang, men har ikke sub utgang...

finnes det noe utstyr jeg kan sette inn (optisk) foran forsterkeren, som sender (optisk) signal til stereo forsterkeren og til subben?

muuh

Medlem
10 Jun 2008
1.294
12
38
prøver tenke gjennom hva du mener, dersom du henter ut signal til sub FØR forsterkeren din, hvordan skulle du fått volum på sub til å følge volumet du endrer på forsterker ?

classic46

Medlem
27 Aug 2009
6.245
20
38
For subwoofers equipped with a speaker-level input and a speaker-level output, simply connect the receiver speaker outputs to the speaker-level input on the subwoofer and the speaker-level output of the subwoofer to your speakers.

Sent from my iPhone using New Forum mobile app

murdlih

Medlem
3 Jun 2010
173
0
16
For subwoofers equipped with a speaker-level input and a speaker-level output, simply connect the receiver speaker outputs to the speaker-level input on the subwoofer and the speaker-level output of the subwoofer to your speakers.

Sent from my iPhone using New Forum mobile app
Hvordan blir det da med stero?
Kan jeg koble venstre og høyre utgang til subben?

murdlih

Medlem
3 Jun 2010
173
0
16
prøver tenke gjennom hva du mener, dersom du henter ut signal til sub FØR forsterkeren din, hvordan skulle du fått volum på sub til å følge volumet du endrer på forsterker ?
Jeg har ikke behov for å endre lyden på forsterkeren, kan bare bruke den som enn effekt forsterker.

hadde satt stor pris på om du kom med innspill på ulike oppsett/alternativer på koble inn enn sub når man ikke har dedikert sub utgang.