uflaks eller dårlig kundeservice?

cinemageek

Medlem
1 Mai 2019
1
0
1
hei ! kjøpte en epson tw5650 i november.
brukte den i et par uker før jeg ble obs på at fargene var veldig ujevne ( så på endel svarthvitt filmer)

jeg kontaktet epson support , spurte om dette var en feil. ja , det skulle ikke være sånn.
fikk sendt den inn på garanti.

jeg får projectoren tilbake etter 1 måned. når jeg skrur den på er fargeubalansen der fortsatt og jeg har fått med en rød flekk i hjørnet av skjermen etter service. på dokumentet jeg fikk tilsendt står det at optical enige er byttet ut og testet ok

tar kontakt med epson igjen, spør om dette er en svakhet ved disse projectorene siden feilen er der forsatt etter reprasjon. neida sånn skal det ikke være. så jeg sender den inn på nytt. det går enda en måned. og for 2 dager siden fikk jeg den igjen.

første jeg legger merke til er at linsen er fettete og har fingermerker. når jeg skrur den på, er fargeubalansen der fortsatt og denne gangen har ieg fått en rød stripe i bildet.

er det bare jeg som har sykt uflaks? eller har flere denne erfaringen med epson?
hva burde jeg gjøre?

Vedlegg

Dimacruz

Medlem
17 Feb 2003
2.619
0
36
Dette hjelper ikke mye men jeg har akkurat samme erfaring med epson. Sender den inn og får den tilbake med ny feil.