gorg skrev:Må være deg..
He he .. saklig ... Føl fri til å utdype... Hva eksakt kan du sette fingeren på, som utgjorde betydelig forskjell
gorg skrev:Må være deg..
EvenSteven skrev:He he .. saklig ... Føl fri til å utdype... Hva eksakt kan du sette fingeren på, som utgjorde betydelig forskjell
gorg skrev:Du spurte, jeg svarte.. :mrgreen:
De få stundene jeg fikk sett syntes jeg det var forskjell.
Tok et kanalsøk, og fant TVN HD og skulle se om det var noe forskjell mellom TVN og TVNHD, og det lille jeg så syntes jeg var forskjell.
Men, skal sies at det jeg har sett til nå ikke har vært top notch av 720p/1080i, men bra nok.
EvenSteven skrev:Jeg setter vanligvis stor pris på HD-TV og har alle de Hd-kanalen CD tilbyr.
Nå skal jeg ikke starte en HDvsSD diskusjon, men må bare si at jeg sliter med å se betydelig forskjell på Rome i HD mot Sd som går nå..
eller er det bare meg .. ?
nygarde skrev:Installerte hd dekoder i går ettermiddag, og har alle kanalene inkl hd kanaler, men ikke tvn hd- ikke tilgang står det. Hva er feil?
Jeg finner kanalen, men det står at jeg ikke har tilgang.......gorg skrev:Hos meg ligger den på kanal 107, kan hende at du ikke har lett der? Ellers prøv igjen.
Du burde ha tilgang til den siden det er en gratis kanal..
EvenSteven skrev:Jeg setter vanligvis stor pris på HD-TV og har alle de Hd-kanalen CD tilbyr.
Nå skal jeg ikke starte en HDvsSD diskusjon, men må bare si at jeg sliter med å se betydelig forskjell på Rome i HD mot Sd som går nå..
eller er det bare meg .. ?
Sjekk om du har oppdatering for denne måneden, tipper du mangler den.Svenung skrev:Jeg finner kanalen, men det står at jeg ikke har tilgang.......
prøvde å ta ut kontakten på dekoderen å sette den inn igjen, men hjalp lite...?
hjelp!
Hva skjer første gangen da? kan du ikke velge den fra kanallista heller (OK knappen)?tinytus skrev:her får jeg kun HDTVN,hvis jeg trykker inn 107 manuelt hurtig 2 ganger etter hverandre ?
tinytus skrev:her får jeg kun HDTVN,hvis jeg trykker inn 107 manuelt hurtig 2 ganger etter hverandre ?
kunne ikke hjelpe meg hos CD, hadde ikke hørt det før mente det var mitt utstyr.
SAGEM HD fra CD
SAMSUNG LE46M8
koblet med HDMI via
Pioneer VSX-LX70
Harmoni one
noen TIPS?![]()
:-Dhhalstensen skrev:Akkurat samme hos meg. Jeg finner ikke TvNorge HD, National Geographic HD eller EuroSport HD i kanal listen. Må trykke det inn manuelt, noen ganger flere ganger før det kommer inn på rett kanal. Har vurdert i ringe CD, men vet av erfaring at det er en tidkrevende greie. Venter og håper på oppdatering av firmware el. lign. før jeg gidd å ta steget med å kreve ny decoder eller bytte til PVRen.