TV til 20K, what to get?

terje_g

Medlem
21 Okt 2020
2
0
1
Vurderer ny TV og har ca 20.000 å bruke. Mest for TV og film (streaming). Er ikke helt oppdatert lengre på hva man bør gå for, har dere noen forslag?

Tusen takk!

Terje

borgja

Medlem
10 Mar 2008
72
0
6
Bumper opp denne.
Skal selv flytte fra leilighet til større hus (endelig!). Gleder meg til å dra opp anlegget på mer enn 30% av kapasiteten ;)
I den forbindelse har jeg foreslått for kona å flytte TVen vi har i dag på soverommet, og gå til innkjøp av nytt TV til stua.
Tenker minimum 65", pris ca. 20-25000.
Kriterier:
Best mulig bilde!
min. 4K
Må kunne henges på vegg (har veggfeste fra Vogels)
min 65"
Smart-TV-funksjoner: bare et pluss, men ikke et must (har HTPC og andre muligheter for streaming)
Lyd: Overhodet ikke et tema, all lyd blir kjørt gjennom hjemmekino.

Har en forkjærlighet for Sony, men er åpen for andre merker om bildet er vesentlig bedre.

muuh

Medlem
10 Jun 2008
1.267
9
38
Bumper opp denne.
Skal selv flytte fra leilighet til større hus (endelig!). Gleder meg til å dra opp anlegget på mer enn 30% av kapasiteten ;)
I den forbindelse har jeg foreslått for kona å flytte TVen vi har i dag på soverommet, og gå til innkjøp av nytt TV til stua.
Tenker minimum 65", pris ca. 20-25000.
Kriterier:
Best mulig bilde!
min. 4K
Må kunne henges på vegg (har veggfeste fra Vogels)
min 65"
Smart-TV-funksjoner: bare et pluss, men ikke et must (har HTPC og andre muligheter for streaming)
Lyd: Overhodet ikke et tema, all lyd blir kjørt gjennom hjemmekino.

Har en forkjærlighet for Sony, men er åpen for andre merker om bildet er vesentlig bedre.
ville absolutt handler i dag, siste dag(?) for prisene stiger igjen etter black week/cyber monday
elkjøp har ennå LG BX 65" OLED til 19.990,-
philips 65" oled er også på lager