True Blood sesong 3 på NRK ?

Kull

Medlem
18 Jan 2009
166
0
0
Noen som vet når sesong 3 begynner på NRK?

Leste de hadde rettigheter til å sende etter 1. Februar 2011, men kan ikke finne noe mer på nrk.no.

Revox

Medlem
12 Des 2004
12.101
0
36
AV-Fallet skrev:
Kaste bort? Må jo heller sørge for at den blir brukt!
:lol:
Passerer jeg en tilfeldig utedass passer ikke jeg på å få brukt den for å si det sånn.
Da sparer jeg meg heller til jeg er hjemme.

OleM

Medlem
26 Jul 2003
11.824
0
0
Jeg er også svært interessert i True Blood på NRK. Nå som NRK2 og NRK3 har gått over til HD, kommer forhåpentligvis serien i HD der i gården også. Jeg har sett sesong 1 og sesong 2 på C+ HD. Men etter at C+ mistet Engelsk Premier League abonnerer jeg ikke lenger på kanalen.
Torrent er helt uinteressant.

Kull

Medlem
18 Jan 2009
166
0
0
Hyggelig at det er ihvertfall en person til her inne som ikke har lastet ned denne serien ulovlig.

Etter litt ekstra leting fant jeg dette på nrk.no:

"Sesong 3 av True Blood skal etter planen starte tirsdag 8.mars på NRK3."

Takk for informasjon om at NRK2 og NRK3 har gått over til HD, det hadde jeg ikke fått med meg.
Da får vi håpe de sender denne serien i HD ja. :)

Brusveen

Medlem
13 Mai 2010
2.546
0
0
Voss
Kull skrev:
Da får vi håpe de sender denne serien i HD ja. :)
Uten og vera 100 prosent sikkert kun 98 prosent så kan eg sei at dei sender True blood i hd, dem sender iverfall alle andre serier i hd deriblant House, blei litt usikkker på om pacific blei sendt i hd men fleste filmer og seier blir sendt i hd.

OleM

Medlem
26 Jul 2003
11.824
0
0
Brusveen skrev:
Uten og vera 100 prosent sikkert kun 98 prosent så kan eg sei at dei sender True blood i hd, dem sender iverfall alle andre serier i hd deriblant House, blei litt usikkker på om pacific blei sendt i hd men fleste filmer og seier blir sendt i hd.
På NRK1 HD, ja. Men NRK2 og 3 har fram til nå kun sendt i SD. De to første sesongene av True Blood gikk derfor i SD siden det gikk på NRK3. Jeg vil håpe og tro at nå som NRK2 og 3 også skal sende HD, blir det tilsvarende bred HD-profil som det har vært på NRK1. Det blir nok bare mer og mer HD innhold på alle kanaler.

Mozze

Medlem
5 Mai 2005
1.974
0
0
NRK har uttalt at de fremover kommer til å sende den beste bildekvaliteten de har tilgjengelig på alle kanaler. HD-logoen forsvinner i og med at NRK1, 2 og 3/Super er HD-kapable alle sammen, men programoversikten vil spesifisere kvaliteten.

Jeg ser ingen grunn til at NRK skal sende nye serier i SD fremover, det strider mot deres egen strategi. Det vil selvfølgelig være mye 'gammel' SD-materiale i tiden fremover før alt produseres i HD.
Ingen grunn til bekymring! (det er nå min mening)
--
True Blood S03 er forøvrig den desidert beste sesongen så langt. Bare å glede seg!

E.H.D

Medlem
8 Aug 2008
353
0
16
Og for de som vil ha denne serien på BD, så har sesong 3 release i UK 23. mai.

Wind

Medlem
7 Aug 2005
1.349
0
0
Kull skrev:
Noen som vet når sesong 3 begynner på NRK?

Leste de hadde rettigheter til å sende etter 1. Februar 2011, men kan ikke finne noe mer på nrk.no.
Dropp NRK, Canal+ er den beste løsningen. Dem har eksklusive rettigheter for HBO i ett halvt år før NRK :)

OleM

Medlem
26 Jul 2003
11.824
0
0
Geir_HK skrev:
Hm, uke 23 er i juni da.
Hva har det med noe som helst å gjøre?
Han skrev 23. mai, ingenting om uke..

Kanskje du leste UK (United Kingdom) som UKE....