Trådløs strømming av lyd via firewire

neonblonde

Medlem
3 Mai 2006
270
0
0
Hei!

Har i dag en DAC som kun kan kobles til macen via firewire. Vet noen om en måte jeg kan få sendt signalet fra macen til DACen trådløst?

Takk for svar!

edguy

Medlem
27 Nov 2004
2.175
0
0
neonblonde skrev:
Hei!

Har i dag en DAC som kun kan kobles til macen via firewire. Vet noen om en måte jeg kan få sendt signalet fra macen til DACen trådløst?

Takk for svar!
ikke godt å si når du ikke sier hvilken DAC du har..............den må jo ha en trådløs sender/mottaker innebygget i hvertfall....

neonblonde

Medlem
3 Mai 2006
270
0
0
Den har ingen trådløs sender/mottaker innebygget, det er (dessverre) poenget. Hadde DACen hatt f.eks. optisk inngang, kunne jeg brukt apple airport express. Det jeg leter etter er vel noe tilsvarende aae, men med firewire ut. En annen løsning kunne vært å konverte optisk signal til firewire, hvor kronglete det enn høres ut...

edguy

Medlem
27 Nov 2004
2.175
0
0
neonblonde skrev:
Den har ingen trådløs sender/mottaker innebygget, det er (dessverre) poenget. Hadde DACen hatt f.eks. optisk inngang, kunne jeg brukt apple airport express. Det jeg leter etter er vel noe tilsvarende aae, men med firewire ut. En annen løsning kunne vært å konverte optisk signal til firewire, hvor kronglete det enn høres ut...
He he ,ja ble så kronglete at jeg faller av ;) Kjøp noe nytt som virker er mitt råd,men kansje noen andre av forumets nerder har en løsning :)