Torolan's stuekino. JBL styrer showet nå :)

Zeke1983

Medlem
11 Jan 2007
5.970
28
48
Neivel , tror du så godt om meg da , hehe ;)
Og ja , gøy var det - har ikke vært mye stilt i helga kan jeg si - utrolig morsomme disse :)

Men det var jammen meg AS også , og dem har gitt meg mye glede i 3 år , men nå ble lysten på å prøve noe nytt for stor :)
jeg så egentlig snart for meg at du tønna på med center og atoms i AS og ble representant :) :)

Ø virker som noen ordentlige bomber!
Jeg skal ikke si noe, jeg har byttasyka når ting er komplett.. og det er det nå , så det virkelig river å sliter det i kroppen! Har lyst på Dali av alle ting :)

• Like
Reactions: Torolan

Torolan

Medlem
20 Nov 2008
13.867
79
48
jeg så egentlig snart for meg at du tønna på med center og atoms i AS og ble representant :) :)

Ø virker som noen ordentlige bomber!
Jeg skal ikke si noe, jeg har byttasyka når ting er komplett.. og det er det nå , så det virkelig river å sliter det i kroppen! Har lyst på Dali av alle ting :)
Ja det faktisk litt sånn det er :) Når man føler man har fått tynt max ut av det man har , ja det er man så dum at man bare MÅ ha noe nytt :)

Ståle Krapyl har skjønt det han , hehe :)

• Like
Reactions: Zeke1983

Zeke1983

Medlem
11 Jan 2007
5.970
28
48
Ja det faktisk litt sånn det er :) Når man føler man har fått tynt max ut av det man har , ja det er man så dum at man bare MÅ ha noe nytt :)

Ståle Krapyl har skjønt det han , hehe :)
Men noe må man ha å bruke pengene på... banken har ikke glede av de iallefall

• Like

Torolan

Medlem
20 Nov 2008
13.867
79
48
Ja da har jeg fått lekt meg litt med den nye JBL SDP-55 prosessoren min i helga
🙂
Og du verden for en maskin dette er
🙂

Alle høyttalerne , samt subene virker jo plustelig en halv gang til så store !! Bass , detaljer , dynamikk , klang og lydbilde generelt er på et helt annet nivå enn med Marantz'en jeg hadde - å jeg var jo egentlig meget fornøyd med den også
🙂

Ja , den koster litt , og den er ikke helt lytefri enda , men dette er nok kanskje den største oppgraderingen jeg har opplevd noensinne. Og dette gjelder både på musikk og film , så å lete etter en dedikert stereo-pre er helt bortkastet for min del i hvertfall
🙂

Dette blir en fin høst
🙂

Bildet kan inneholde: folk som sitter, bord og innendørs

Liker

Kommenter

Zeke1983

Medlem
11 Jan 2007
5.970
28
48
Ja da har jeg fått lekt meg litt med den nye JBL SDP-55 prosessoren min i helga
🙂
Og du verden for en maskin dette er
🙂

Alle høyttalerne , samt subene virker jo plustelig en halv gang til så store !! Bass , detaljer , dynamikk , klang og lydbilde generelt er på et helt annet nivå enn med Marantz'en jeg hadde - å jeg var jo egentlig meget fornøyd med den også
🙂

Ja , den koster litt , og den er ikke helt lytefri enda , men dette er nok kanskje den største oppgraderingen jeg har opplevd noensinne. Og dette gjelder både på musikk og film , så å lete etter en dedikert stereo-pre er helt bortkastet for min del i hvertfall
🙂

Dette blir en fin høst
🙂

Bildet kan inneholde: folk som sitter, bord og innendørs

Liker

Kommenter
Sykt stilig!! ordentlig mastodont! Kult å høre du er så fornøyd!

• Like

chrisand25

Medlem
16 Mar 2012
364
97
28
Gratulerer! Låter skikkelig bra den prossesoren der ja. Hørt den ved et par anledninger hos venner. Får håpe de får fikset barnesykdommene snart, så havner den på vurderings listen min også😊

• Like

Torolan

Medlem
20 Nov 2008
13.867
79
48
Takker gutter :)
Ja den er som sagt ikke helt lytefri enda , men det ordner seg nok litt etter hvert tenker jeg :)
Spiller som en gud gjør den i allefall :)

• Like
Reactions: chrisand25