TonArt nedlagt i dag.

Sven1978

Medlem
27 Nov 2008
6.334
0
36
AV-Fallet skrev:
:?:
Dette bør utdypes, siden det kan tolkes som en alvorlig anklage.

Vil ikke utdype det her offentlig,men det er en SVÆRT ALVORLIG sak ja.Hadde det kommet på TV2 hjelper deg hadde han sikkert gått konk.

trondmm

Medlem
2 Mar 2007
8.589
2
38
Sven1978 skrev:
Vil ikke utdype det her offentlig,men det er en SVÆRT ALVORLIG sak ja.Hadde det kommet på TV2 hjelper deg hadde han sikkert gått konk.

OK, men kan du si om du uttaler deg om et enkelttilfelle (dvs. de rota bort forsterkeren din), eller om du mener å ha bevis for at de systematisk stjeler alle varer som skal repareres?

Sven1978

Medlem
27 Nov 2008
6.334
0
36
trondmm skrev:
OK, men kan du si om du uttaler deg om et enkelttilfelle (dvs. de rota bort forsterkeren din), eller om du mener å ha bevis for at de systematisk stjeler alle varer som skal repareres?

EnkelttilfelleR.

Christiansk

Medlem
24 Mai 2007
1.089
0
0
Snakker vi fortsatt om TonArt?

Jeg har selv en noe bedriten erfaring når det kommer til service der. Ikke mange månedene etter kjøp røk forsterkeren i den ene Blue Diamond, jeg fikk tilbake en forsterker med skade på kjøleribben, og de virket ikke spesielt ivirige etter å skaffe en helt ny til meg.

sailor

Medlem
11 Aug 2004
252
0
0
det er vel greit å ta slike saker i de rette kanaler.

dette burde gå til forbrukerombudet og ikke ut på avforum !

jeg synes det er ufint å henge ut mennesker uten noe belegg på et forum.
da kan man heller la være å si noe eller anbefale folk å dra andre steder.

uansett trist at Tonart er borte, Norge trenger mere hi-fi ikke mindre .

Sven1978

Medlem
27 Nov 2008
6.334
0
36
sailor skrev:
det er vel greit å ta slike saker i de rette kanaler.

dette burde gå til forbrukerombudet og ikke ut på avforum !

jeg synes det er ufint å henge ut mennesker uten noe belegg på et forum.
da kan man heller la være å si noe eller anbefale folk å dra andre steder.

uansett trist at Tonart er borte, Norge trenger mere hi-fi ikke mindre .

Ja,det var snakk om TonArt og beklager at det gikk over til Hifi Huset i Bærum.Når en annen nevner den butikken fikk jeg også lyst til å "advare" folk litt.Her snakker vi om 2 produkter til 50.000 og 6.000.Borte vekk og forklaringene er ganske merkelige og løgnaktige fra butikkens side kan man si.

AV-Fallet

Medlem
19 Aug 2010
6.827
0
0
Sven1978 skrev:
Ja,det var snakk om TonArt og beklager at det gikk over til Hifi Huset i Bærum.Når en annen nevner den butikken fikk jeg også lyst til å "advare" folk litt.Her snakker vi om 2 produkter til 50.000 og 6.000.Borte vekk og forklaringene er ganske merkelige og løgnaktige fra butikkens side kan man si.
Dette høres jo tragisk ut! Har du ikke kvittering på at du har levert inn sakene da?

Sven1978

Medlem
27 Nov 2008
6.334
0
36
AV-Fallet skrev:
Dette høres jo tragisk ut! Har du ikke kvittering på at du har levert inn sakene da?

Jeg hadde kvitteringa,men mistet den ettersom åra gikk.
Kvitteringa har aldri vært problemet,men lovnader,brutte avtaler,unnskyldninger,løgner og atter løgner.
Historiene hans er gode nok til en god hollywood komedie.