tips til reciever/ prosessor?

space-ace

Medlem
6 Nov 2004
168
0
0
hei. jeg har i dag en sony str db 840. gammel sliten sak.

-men jeg har også en rotel 1075 som driver høytalerene. høytalerene er klipsch rf 63 framme, rc 62 senter, og sf 2 bake (skal muligens byttes til noe mindre strax)

så jeg vi ha en nyere forsterker nå.

kravene mine er
pre out,
hdmi switch
de nye hd- lyd formatene selvfølgelig
ikke fryktelig dyr
lett i bruk/ stille inn.
-og må være ett annerkjent merke. hardman kardon, marantz, denon,rotel etc. trenger jo ikke en kruttønne iom at jeg har rotelen :)

Espen-hj

Medlem
28 Nov 2009
3.870
0
0
Har god erfaring med både Rotel og Emotiva sine prosessorer på Rotel effektforsterker. Emotiva gir nok mest for pengene

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
6.283
0
0
Espen-hj skrev:
Har god erfaring med både Rotel og Emotiva sine prosessorer på Rotel effektforsterker. Emotiva gir nok mest for pengene
erlendcv her på forumet selger en for 3k (emotiva umc1). kan kontakte han og si ifra om du vil?

space-ace

Medlem
6 Nov 2004
168
0
0
joakimpatos skrev:
erlendcv her på forumet selger en for 3k (emotiva umc1). kan kontakte han og si ifra om du vil?

takk for raskt svar :D

har faktisk aldri hørt om emotiva jeg hehe. men er absolutt åpen for å prøve. hvordan får jeg tak i han da? sender han tru?

søkte litt på google om emotiva. fant endel positive ting om det men lite forhandlere eller? uansett, brukt er knall det : )

Espen-hj

Medlem
28 Nov 2009
3.870
0
0
space-ace skrev:
takk for raskt svar :D

har faktisk aldri hørt om emotiva jeg hehe. men er absolutt åpen for å prøve. hvordan får jeg tak i han da? sender han tru?

søkte litt på google om emotiva. fant endel positive ting om det men lite forhandlere eller? uansett, brukt er knall det : )
Selges kun ifra emotiva.com
Min egen UMC-1 blir lagt ut til salgs om 1-2 uker

space-ace

Medlem
6 Nov 2004
168
0
0
Espen-hj skrev:
Selges kun ifra emotiva.com
Min egen UMC-1 blir lagt ut til salgs om 1-2 uker

hvilken pris er det du tenker da evt. ?

ble litt overaska at ting ikke va dyrere på den siden. kommer seff frakt og mva i tilegg men.

Espen-hj

Medlem
28 Nov 2009
3.870
0
0
space-ace skrev:
hvilken pris er det du tenker da evt. ?

ble litt overaska at ting ikke va dyrere på den siden. kommer seff frakt og mva i tilegg men.
Har sendt ein PM til deg