Tips til hdmi kabel/90 graders adapter som håndterer 4K@60hz

conkey

Medlem
1 Apr 2008
171
0
0
Skal bestille en LG Oled hvor 2 av 4 hdmi innganger peker bakover. For å få den tett nok mot veggen tenker jeg å kjøpe enten kabel med 90 graders vi Kling i ene enden, evt en adapter med samme funksjon. Det viktige er jo at kabelen eller adapteren ikke ødelegger signalet, at den håndterer 4K fullverdig.
Har noen noe tips?

classic46

Medlem
27 Aug 2009
6.143
13
38
Skal bestille en LG Oled hvor 2 av 4 hdmi innganger peker bakover. For å få den tett nok mot veggen tenker jeg å kjøpe enten kabel med 90 graders vi Kling i ene enden, evt en adapter med samme funksjon. Det viktige er jo at kabelen eller adapteren ikke ødelegger signalet, at den håndterer 4K fullverdig.
Har noen noe tips?
Hvis du bruker receiver, så trenger du bare en tilkobling, og HDMI 2 som er ARC inngangen peker ikke bakover, men har tilkobling fra siden.

Sent from my iPad using New Forum mobile app

conkey

Medlem
1 Apr 2008
171
0
0
Bruker nok ikke receiver. Har funnet noen som er vinklet til en relativt OK pris ift å kunne se om det duger. Når det oppgis av de skal gi tilstrekkelig datatrafikk får en jo håpe at det stemmer

conkey

Medlem
1 Apr 2008
171
0
0
Blir 2 ved innkjøp; ps4 pro og uhd Blu-ray. Men tipper Altibox som leverer TV ikke er langt fra å levere kanaler (leverer kanskje allerede?). Jeg tenke det er realistisk å tenke 3 kilder i nær fremtid.

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.835
85
48
Supra har vinklede Hdmi kabler som du kan bøye, tror de fortsatt har dette.

Sent fra min AGS-W09 via Tapatalk