Timesalg komplett 21. mars

tusj76

Medlem
18 Nov 2007
159
0
0
OhmRecs skrev:
Røyk på 15 laken selv. Men da blir det endelig størrelse på TVen igjen :)
Ditto. 37"-> 65" :D

Bor i Oslo, og er veldig spent på når jeg kan forvente denne på døren. Ser at den ble kjørt ut fra Sandefjord i dag tidlig. Er det lov å ha ett snev av håp at Tollpost triller den ut i dag?

Tronic

Medlem
28 Feb 2006
13.315
0
0
b3nd1k skrev:
Haha! :mrgreen: Ja selvfølgelig, bruker ikke penger på slike ting. :rolleyes:
There's no such thing as a free fuck!

(no matter what you might believe):lol:

OhmRecs

Medlem
16 Des 2005
1.191
0
0
36
tusj76 skrev:
Ditto. 37"-> 65" :D

Bor i Oslo, og er veldig spent på når jeg kan forvente denne på døren. Ser at den ble kjørt ut fra Sandefjord i dag tidlig. Er det lov å ha ett snev av håp at Tollpost triller den ut i dag?
Nå har jo klokken tikket til 1700, så da er jeg skeptisk. Jeg bor rett utenfor oslo, og hadde jo våte drømmer om hva jeg skulle tilbringe fredagen med, men nå begynner jeg nesten å angre på at jeg skal på hyttetur til torsdagen. Leverer tollpost på lørdager? Er det lov å håpe på det?

tusj76

Medlem
18 Nov 2007
159
0
0
Snakket med de tidligere i dag. Måtte bestille utlevering i løpet av helgen på web om jeg skulle få den utkjørt på mandag. Altså ingen utkjøring før det. Bor kun få km unna, og ser nesten ned på terminalen, så nærme, men likevel så langt unna.

OhmRecs

Medlem
16 Des 2005
1.191
0
0
36
WTF?? fikk sms fra tollpost nå, hvor jeg kan velge utkjøring... Første dato er onsdag 03.04??? Er det MULIG?

OhmRecs

Medlem
16 Des 2005
1.191
0
0
36
Nei men herregud da! Det var utrolig frustrerende. Hvordan er det mulig? Ahhh... *frustrert*

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
21.993
7
38
Har de ikke sånn collect-at-store mulighet da?

Pick up Point, heter det, og da kan man hente varen på avtalt sted nærmest umiddelbart.

Komplett.no

uGn

Medlem
11 Sep 2003
3.776
0
36
Halden
Nå er det et par år siden, men når jeg bestilte skjermer fra Dell ringte jeg de og avtalte at jeg kom og hentet på terminalen.. ville jo ha gosakene asap :)
Er ikke slikt mulig lenger? Dette var tollpost @ fr.stad

OhmRecs

Medlem
16 Des 2005
1.191
0
0
36
Eneste mulighet var enten pick up point i sandefjord eller hjemlevering. Grunnen til at jeg ikke valgte sandefjor er jo enkel, dette er en 65" plasma, som da må stå oppreist hele tiden. Jeg bruker en HiAce i jobben, men den kan jeg ikke kjøre til sandefjord. Mulig jeg kan stoppe innom Tollpost på vei hjem fra jobb på mandag? Får ringe dem på mandag å høre....

tusj76

Medlem
18 Nov 2007
159
0
0
OhmRecs skrev:
WTF?? fikk sms fra tollpost nå, hvor jeg kan velge utkjøring... Første dato er onsdag 03.04??? Er det MULIG?
Hadde samme på nett jeg også, så lei ringte de nå. Endret levering til i morgen :).