Tigers AV-rom mkII

Status
Stengt for ytterligere svar.

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.996
0
0
Det finnes nok bedre skjermkort, men til kun en 50" plasma for å spille standardoppløste DVD-er så fungerer den greit. Mac OSX har innebygget enkel kalibrering av skjerm, så bildet blir til å leve med. Og til å spille av musikk..veldig bra. Og som du sier; Den er s-t-i-l-l-e...

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.996
0
0
Prøver du å fremstille meg som ei kløne. :twisted: :mrgreen:

Heildiskantene til 13.000 kroner var en forsikringssak. Onkyoen er en garantisak. Slightly different.

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.050
20
38
41
Det skjer stadig noe hos deg, Tiger. Og det ser unektelig meget bra ut ! What's next? :)

ruxxy

Medlem
11 Mar 2006
4.552
0
0
Tiger skrev:
Det finnes nok bedre skjermkort, men til kun en 50" plasma for å spille standardoppløste DVD-er så fungerer den greit. Mac OSX har innebygget enkel kalibrering av skjerm, så bildet blir til å leve med. Og til å spille av musikk..veldig bra. Og som du sier; Den er s-t-i-l-l-e...
Og billig rart nokk! :D

Synd med chipsettet... Hadde vært noe å kjørt ett til kabinett av samme form med kun slot til GPU og RAM; og laget en intern forbindelse mellom Kab 1 og Kab 2... Hadde vært ett fint prosjekt å holdt på med :)

Men du som har den snasne saken; MÅ DA HA DENNE??? :D

20 Jan 2005
15.700
0
0
Kanskje du har det som heter "Donald flaks" :roll: Var ute med en kar på fredag som påsto han hadde dette. Han kunne hverfall fortelle om diverse gale leieboere samt at bilen hans var blitt stanget alvorlige skader på av en sau langt inne på vidda!!!

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.996
0
0
Etter å ha spilt gjennom et par konserter i går så er egentlig ikke senter og subwoofer 1. prioritet. Må ha noe lyd bak meg. Vurderer derfor ulike Dynaudio høyttalere til surround, senter og/eller presence. :)

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.996
0
0
Det tatstauret var jo søtt. :) Jeg må nok klare meg med de jeg har:

apple-wireless-kb-review-4.jpg

3060000000048962.JPG

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.996
0
0
Har nok heldigvis ikke Donaldflaks. Med 4 års forhold til mange produkter så kan jeg telle på en halv hånd de gangene produktene har feilet. Synes tvertimot jeg har hatt Antonflaks. :)

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.050
20
38
41
Synd jeg ikke har anledning til å komme i morgen, dette ser ut til å bli veldig interessant :) Men du skal vel ha en ny projektor snart, som kanskje trenger kalibrering ? :mrgreen:

kefcam

Medlem
17 Okt 2005
840
0
0
Godt å høre at du er fornøyd med danskene som aldri lyver Tiger.
Jeg fikk ihvertfall et helt nytt forhold til musikk og lyd etter at jeg gikk over til mine 9 år gamle Dynaudioer. Selv om de "vansmekter" bak en Onkyo 875. Jeg må også få fingeren ut og få Dynaudio rundt om. Sikler litt på centeren i fokus serien.

BGuarden

Medlem
25 Feb 2006
22.766
1
0
46
gorg skrev:
haha :)

Digger designet på Focus! Fint bilde :)

C1.8 er vel nå Focus 220? syns iallefall det er mange likhetstrekk
Ooops...
Mente for snart 10 år siden...
Stemmer d du..
Bestykninga var sånn ca den samme og;)

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.996
0
0
kefcam skrev:
Godt å høre at du er fornøyd med danskene som aldri lyver Tiger. Jeg fikk ihvertfall et helt nytt forhold til musikk og lyd etter at jeg gikk over til mine 9 år gamle Dynaudioer. Selv om de "vansmekter" bak en Onkyo 875. Jeg må også få fingeren ut og få Dynaudio rundt om. Sikler litt på centeren i fokus serien.

Fikk du prøvd Primare på dine Dynaudio? Hvilke surroundhøyttalere ser du for deg?

Jeg sa at sub ikke ble det du trengte mest i det rommet!

På musikk: Det fikk du rett i. :)

Status
Stengt for ytterligere svar.