The Pacific (Band of Brothers oppfølger)

Adium

Medlem
30 Des 2007
1.308
0
0
Må passe på så sere som er tidlig ute ikke avslører for mye for oss tv-folka :lol:

C30

Medlem
24 Jan 2009
4.072
0
0
Adium skrev:
Må passe på så sere som er tidlig ute ikke avslører for mye for oss tv-folka :lol:

Nå er det sagt, nåde den som avslører noe før vi andre har sett den ;-)

Kane

Medlem
13 Mai 2004
9.117
1
0
atledreier skrev:
Ja, her må det spoilermerking til, det er sikkert! Eller helst ikke noe diskusjon om serien i det hele tatt. Lag heller en spoilertråd i så fall.

Er det ikke egentlig lettere for dere som ikke skal se den før til sommeren å holde dere borte fra denne tråden enn det er for oss som ser den å legge alt vi skriver i spoilertags? :confused:

Doc.G

Medlem
18 Sep 2005
4.817
0
0
46
Steinkjer
Kane skrev:
Er det ikke egentlig lettere for dere som ikke skal se den før til sommeren å holde dere borte fra denne tråden enn det er for oss som ser den å legge alt vi skriver i spoilertags? :confused:

+1

Serien begynner jo på Canal Digital om ikke så lenge også, urimelig å kreve masse spoilertags fordi noen vil vente med å se serien til den kommer på blu-ray.

jr1

Medlem
3 Des 2008
147
0
0
Første episode levde opp til forventningene vertfall, blir nokk bare bedre og bedre etterhvert:-D .

Geil

Medlem
7 Okt 2006
287
0
0
Jeg har sett 2/10 episoder foreløbig, og dette lover veldig godt. Jeg har lasta ned i 720p, og kvaliteten er grei. Så blir fint å få dette på blåstråle.
Men som med Band of Brothers tror jeg den serien trenger et par gjennomtittinger. Det er mye nye navn, og mange folk å få plassert. Men virkelig lovende. I 1080p tror jeg dette rett og slett blir en visuell orgasme.

Rolle

Medlem
22 Sep 2004
3.830
0
36
Geil skrev:
Jeg har sett 2/10 episoder foreløbig, og dette lover veldig godt. Jeg har lasta ned i 720p, og kvaliteten er grei. Så blir fint å få dette på blåstråle.
Men som med Band of Brothers tror jeg den serien trenger et par gjennomtittinger. Det er mye nye navn, og mange folk å få plassert. Men virkelig lovende. I 1080p tror jeg dette rett og slett blir en visuell orgasme.
Jeg har også lastet ned første episode i 720P, men har bare sett noen små smaksprøver, og det ser lovende ut. Nå venter jeg på at serien kommer i gang på Canal+ HD.

1080i materiale på min TW-5500 gir et meget bra bilde, og med litt frame interpolation forsvinner irriterende hakking også.

Men som du sier, når Bluray utgaven kommer blir det nok en audiovisuell orgasme :-D

Tacritan

Medlem
21 Sep 2009
873
0
0
Geil skrev:

Sliter litt med samme feelingen etter å ha sett de to første episodene. The Pacific var endel mer intenst enn BoB syns jeg, litt mer action, blod og gørr, men jeg klarer ikke helt få feelinga på skuespillerne og karakterene deres. Der synes jeg BoB var noe bedre, litt større personligheter med i bildet. Vil vise seg etterhvert da, kan hende det blir litt bedre etter et par episoder til.

Bra er det iallefall! :-D

corleone

Medlem
12 Jul 2006
1.970
0
0
44
ENDELIG The Pacific

Ja da er den store dagen kommet for oss som ikke har lastet ned, gleder meg som en unge, håper den innfrir, har bursdag idag og dette er den beste gaven idag. Skål!

buzzlight

Medlem
21 Apr 2006
3.208
0
36
43
Så første episode idag, og detta var lovende og helt opp til forventningene :mrgreen:
Bare synd å vente en hel uke på episode to :(

C30

Medlem
24 Jan 2009
4.072
0
0
corleone skrev:
Ja da er den store dagen kommet for oss som ikke har lastet ned, gleder meg som en unge, håper den innfrir, har bursdag idag og dette er den beste gaven idag. Skål!

Nå begynner ventingen, en heeeel uke til neste episode :neutral:

Gratulerer med dagen corleone..

corleone

Medlem
12 Jul 2006
1.970
0
0
44
C30 skrev:
Nå begynner ventingen, en heeeel uke til neste episode :neutral:

Gratulerer med dagen corleone..
PHP:
He he takk for det. Ja det er litt lenge og vente men korter ventetiden med og se Band of brothers litt innimellom. Synes det var ganske bra kvalitet også på HD kanalen med Dolby Digital 5.1.

gurban

Medlem
19 Des 2005
1.248
0
0
Har nå sett de første 4 episodene. Må si at jeg foreløpig er skuffet. Dette er langt unna "band of brothers"- nivå. Så som så skuespillere, og ett par episoder som rett og slett er kjedelig og uengasjerende. Men fortsatt 6 episoder igjen da.

Razor

Medlem
19 Feb 2003
4.507
0
0
gurban skrev:
Har nå sett de første 4 episodene. Må si at jeg foreløpig er skuffet. Dette er langt unna "band of brothers"- nivå. Så som så skuespillere, og ett par episoder som rett og slett er kjedelig og uengasjerende. Men fortsatt 6 episoder igjen da.

Helt enig, har også sett 4 episoder og den er ikke i nærheten av BOB ivertfall. Så den må ta seg kraftig opp hvis den skal begynne å komme opp på BOB nivå.

Er kjedelig og skuespillerene er så monotone, blir liksom ikke "kjent" med de.