The Last Of Us PS3. Tidenes beste?

Andreas21

Medlem
24 Okt 2006
9.368
9
38
Drammen
Har akkurat spillt igjennom The Last Of Us på PS3 og dette var et av de beste spillene jeg noen gang har spillt!

Klarte ikke å slutte og spille og ville vel egentlig ikke at spillet skulle slutte. Historie, gameplayet, grafikken, stemningen++ er bare helt fantastisk!

Terningkast 10!:-D

UltimaNoctis

Medlem
17 Mar 2011
7.347
0
0
Det kan godt være! Har hørt at The Last of US er spillverdens svar på "citizen Kane" :mrgreen:

Har ikke spilt det enda men Uncharted 2 er en av mine yndlingsspill fra denne generasjonen.. 8)

2000 :eek:

Hertis

Medlem
2 Aug 2009
376
0
16
Enig med deg. Er riktig nok ikke ferdig, men regner med å bli det i løpet av kvelden :-D

Ender

Medlem
15 Jan 2009
1.684
0
36
Fantastisk spill. Er nesten ferdig selv, 90% på siste savegame i går/natt...

Både gameplay, musikk, teknisk gjennomføring og historie er utrolig bra! Var redd spillet var en "typisk" zombie shooter men det er det på ingen måte. Syntes de balanserer veldig fint mellom action sekvenser, utforsking av omgivelser og handlingen bærer spillet frem. Naughty Dog har gjort en glimrende jobb.

Den eneste hønen jeg har å plukke med spillet er at alle menneskelige badguys er menn. Litt vel sliten klisje men la gå. Klickers og Runners er vel begge kjønn hvis jeg har sett rett (dog sågodt som ingen barn).

En avrelatert irritasjon er projektoren min (Epson TW6000). I spill som har mye mørke scener, type kjellere, natt osv (som det er myyye av i spillet) syntes jeg det er alt for lite detaljer/dynamikk. Kalles vel crunched blacks. Vurderer sterkt å kun bruke lerret til film og heller få inn en TV. Har en LG LED tv som er milevis bedre på nettopp dette. Projektoren er kalibrert av AVshop så den burde være ok.

Andreas21

Medlem
24 Okt 2006
9.368
9
38
Drammen
Helt enig med deg!

Nå er vel ikke TW6000 sin sterke side akkurat mørke scener og hvis den er kalibrert på AVShop crusher den ikke sort(men det kan være at PS3´en din gjør det, satt opp feil), jeg spilte det på HW50 og det var bare helt fantastisk!:-D

MR.Chill

Medlem
25 Nov 2010
9.823
0
0
Jeg Runna det i natt kl 5 ble jeg ferdig, fantastisk spill.

Skal selge det nå om noen trenger det, 299.-