The art of flight, hvor får jeg tak i denne i Norge?

JosRuu

Medlem
30 Jul 2010
3.811
0
0
Østre Toten
Jo det blir nok til det når den er så dyr i Norge.
Fant en på Amazon men den sto det at kun hadde DTS lyd, ikke DTS-HD. Får lete litt til.

TorTorden

Medlem
21 Jan 2012
12.105
0
36
NorwegianGoose skrev:
Takk Torden!

Noen som har testet 3D versjonen? Enda råere enn 2D versjonen? :D

Den er vel bare konvertert fra 2d tipper jeg, så om noe er den vel heller noe dårligere.
Men har jo sånn sett ikke sett den, men bare og aktivere 3d koster mye lysstyrke og kontrast iforhold bra 2d.

ICE_84

Medlem
7 Okt 2007
632
0
0
Andreas21 viste klipp fra ART OF FLIGHT 3D på sin 4k projektor på en demo jeg var på...
Jeg mener Andreas21 sa at den faktisk er filmet i 3D.
Med den dybden du får i bilde på 4k, var det ikke sååå mye å hente i 3D,(for min del) men vi så ikke hele filmen da, så sikkert noen kule effekter!
Mulig det er større overgang fra 1080p til 3D...
Det er uansett en konge film!8)

Gorm

Administrator
13 Des 2002
40.114
102
63
53
Jessheim
Denne er vel ikke filmet i 3D, men en konvertering. I klippene i filmen ser vi jo også bare ett kamera fra hver vinkel?
Travis Rice hever i tillegg (i intervju av Glen Ferris) at filmen er 3D-konvertert.

taita

Medlem
10 Jan 2005
812
0
0
Filmen bærer i enkeltscener preg av å være konvertert. Man kan se enkelte fordreininger i fjellformasjoner i det kameraet glir over, men generelt så synes jeg 3D'en fungerer bra. Ikke demomatriale for 3D, men for meg som liker 3D så ville jeg helt klart gått for 3D versjonen! Du kan jo bare velge å spille av i 2D om du foretrekker det!

JosRuu

Medlem
30 Jul 2010
3.811
0
0
Østre Toten
Har akuratt sett denne nå og fy flate for ett bilde og lyd det er:)

Men er det samme kvalitet på lyd og bilde i Where The Trail Ends? Isåfall må den bestilles...