Terminator 3 (Sone1)

_LarZen_

Medlem
8 Jun 2003
3.517
0
36
Action action action! Hehe! Det er det ivertfall nok av i denne filmen! Veldig bra effekter og veldig bra lyd i denne filmen. Men jeg personlig synes nok at nr 2 i serien er best. Men dette er klart en film å ha i sammlingen. Ingen tvil om det.

Gir den 5 av 6

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.682
0
0
44
_LarZen_ skrev:
Action action action! Hehe! Det er det ivertfall nok av i denne filmen! Veldig bra effekter og veldig bra lyd i denne filmen. Men jeg personlig synes nok at nr 2 i serien er best. Men dette er klart en film å ha i sammlingen. Ingen tvil om det.

Gir den 5 av 6
Enig enig enig :) synes det var rå lyd i KP1 i byen (THX-sal) og absolutt ein må ha film, på tide eg kjøper dei 2 første og :oops:

9 Mar 2003
15.673
0
0
44
www.hooters.com
Gleder meg til denne. Syns personlig den var mye bedre enn Matrix 2.

Genial humor og enda mer geniale actionscener.

Overgås vel bare av T2 8)

Burre

Medlem
20 Apr 2003
9.016
0
0
39
avforum.no
spoiler: T4 er veldig sannsynlig vil skje, utfra slutten på nr 3det er vel alle enig om, men det er jo lite sannsynlig at Arnold blir med i denne.. eller?
han sier jo også på slutten: "she'll be back" ( om T-X) i stedet for standardkommentaren..
hva tror dere?
er jo lite trolig arnold vil bli med i flere terminator filmer, siden han har blitt guvernør, men vil det komme en T4, uten Arnold?

LaserDisken

Medlem
30 Jun 2003
501
0
0
Filmen ble jo spilt inn lenge før Arnie stilte til valg. Så det "ligger" ingen ting i ordet tror jeg. Arnie har jo pratet om politikken siden 1997, så det overaska meg at han gjorde noe ut av det nå :wink:
Og når han sier "She be back" så kommer hu såvidt jeg husker tilbake også.....

Men hvis det er slik at Arnie (80% usannsynlig) vil returnere, så har jaggu meg Mostow tabba seg skikkelig ut :lol:

Burre

Medlem
20 Apr 2003
9.016
0
0
39
avforum.no
Fik denne i posten i går, og tittet gjennom hele bonus-disken.
der fins det et "timeline" alternativ, som beskriver hele handlingen gjennom alle 3 filmene, med år, dato, klokkeslett. siste alternativ, som i følge tiden er etter slutten på nr 3, står det bare: "the future is not set. there's no fate but what we make" :D

Sundiver

Medlem
11 Mar 2004
51
0
0
47
T3 har ikke spesielt mye med de øvrige å gjøre, for producer folka visste utmerket godt at de ikke kunnå nå den samme kvalitetsmessige høyden som T1 og 2 ettersom de har blitt så enormt populære. Alt annet måtte jo da bli en nedtur uansett hvor godt de gjorde det, så de satset på å lage en "vanlig" action film med humor. Jeg personlig synes det funket meget bra, og var klar over det før jeg så filmen. Den har underholdningsverdi i store mengder.

Broseen

Medlem
16 Sep 2003
2.010
0
0
Ble kjempeskuffet, men det var fordi de gikk bort fra konseptet fra de to første. Vridde meg i skam da han tok på seg "stjernebrillene." T4 uten Arnold blir for dumt, de har jo allerede fjernet Linda Hamilton. :cry:

sollie

Medlem
9 Jan 2004
1.541
0
0
www.regionpartner.com
Helt enig og helt riktig Sundiver.De som ikke forstår det kommer aldri til å forstå.hehe.

Men det var bedre at de gjorde denmåten de gjorde det på, for ingen overgår J C..

Pogwaq

Medlem
23 Okt 2003
14.972
0
0
www.barsk.org
Enig i at denne var bedre enn Matrix-oppfølgerne, men det sier ikke så fryktelig mye. Må si jeg savnet Cameron på denne filmen. Lyssettingen, som var så viktig i de to første filmene, har ikke blitt tatt hensyn til i det hele tatt, og Brad Fiedels udødelige synthsoundtrack har blitt byttet ut med generisk action-orkester. Og humoren...vel var det morsom iblant, men med alle referansene til den andre filmen følte jeg det ble vel mye parodi. For meg var det slutten som reddet filmen, vil jeg si.

Broseen

Medlem
16 Sep 2003
2.010
0
0

[wcip]Angel

Medlem
2 Feb 2004
3.192
0
0
36
www.angel.fenre.org
Ble relativt skuffet da jeg så den. Har aldri sett det store med Terminator-filmene, men jeg må si at T2 var temmelig bra (til å være mindless action-flick), men T3 var en gigantisk skuffelse. Dette sier en del med tanke på at jeg ikke hadde så astronomiske forventninger.

Jeg husker ingen voldsscener, og dama som spilte robotdama var jo patetisk.

"Åh.. jeg er robot, så når jeg snur meg for å gå en annen vei må jeg snu meg i nøyaktig 90 grader for å vise publikum at jeg er robot"..

Spar meg!