Tangen AVDesign inConcert Miles spiller

Midas

Medlem
23 Okt 2012
5.147
38
48
Stavangerområdet
Dette var spennende lesing! Jeg tar glatt turen nedover til Lista om jeg får lov og anledning! Blir spennende å høre hvordan Miles variant Lista låter. Har nå hørt noen Miles-oppsett etterhvert (Hunsbedt, BEF, Dan, Thohaug), og alle har sine unike ting.

Hunsbedt

Aktiv
10 Aug 2005
5.744
127
63
Kvinesdal
minhjemmekino.no
Du bør absolutt ta en tur og lytte på dette, Svein. Det spiller helt vilt. Og som du sier, alle får sin egen vri på lyden fra inConcert Miles. Varierer nok litt mer om man har mellomtone eller ei, men det spiller uansett bare så fint og tøft på samme tid. ;)

Karmann

Aktiv
31 Jan 2007
1.297
390
83
Dette var spennende lesing! Jeg tar glatt turen nedover til Lista om jeg får lov og anledning! Blir spennende å høre hvordan Miles variant Lista låter. Har nå hørt noen Miles-oppsett etterhvert (Hunsbedt, BEF, Dan, Thohaug), og alle har sine unike ting.

Du er hjertelig velkommen! Hadde vært veldig gøy å hatt besøk av deg. Tror du kan komme med mange gode innspill på hva som eventuellt kan bli bedre.
Det setter jeg pris på. Hyl ut hvis du skal nedover :)

Maastricht

Medlem
3 Feb 2006
1.365
0
36
Takk for svært hyggelig tilbakemelding. Moro at du likte det du hørte. Har enda litt fin tuning igjen, men jeg blir vel aldri ferdig. Alltid noe som kan forbedres :)
Slik vil det alltid være. Jeg skal hente en ny bass kasse til helga, da blir det 3*18" bak, det blir spennende :)
Så du gikk fra RF7 mk1 til inConcert Miles, hvordan var den overgangen?

Karmann

Aktiv
31 Jan 2007
1.297
390
83
Så du gikk fra RF7 mk1 til inConcert Miles, hvordan var den overgangen?
Ja, den overgangen var helt topp. Kan ikke sammenlignes egentlig. RF7 kan ikke spille i nærheten like uanstrengt som miles, Rf7 er kult til du når et gitt nivå, da er de noe av det verste jeg kan høre på, miles kan spille kanon høyt om ønskelig og forsatt låte bra.
Ikke bare det men AMT diskanten er konge.

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk

• Like
Reactions: Maastricht