SVS PC-2000

scarymary

Medlem
13 Feb 2007
345
0
0
Hei.
Er det noen her som har, eller har hørt denne? Skal kjøpe meg ny sub i løpet av sommeren og denne virker spennende. Er det andre subber i prisklassen jeg bør vurdere? Den skal kun brukes til film.

iamthestig

Medlem
26 Des 2012
198
0
0
Er stort sett svs og xtz det går i.Har en eldre svs pb12+ selv og er godt fornøyd med den.

Gurba

Medlem
19 Feb 2009
24.575
0
0
Jeg har PC-2000. Jeg er veldig godt fornøyd og håper jeg kan kjøpe en til om ikke for lenge. Jeg har hatt 2 x PC12-NSD og 2 x PB12-NSD DSP og PC-2000 spiller råere enn de to andre parene. Lydkanon-scenen i The Incredible Hulk var bare sånn passe med de forrige, men denne ene rister stua som bare fy. Jeg anbefaler denne om dette er prisklassen du skal handle i.

SVS PC-2000 Subwoofer Review - Reference Home Theater

Mr Klipsch

Medlem
11 Jan 2010
1.167
0
0
Hei, jeg har 2 stk pc-2000 og de låter meget bra på alt fra film til musikk. Krevde litt kalibrering og fin justering hos meg, men ble veldig bra etter litt jobbing.
har ingen problem med å anbefale pc-2000. Har hatt div svs subber tidligere, men som gurba, er disse helt klart de jeg har vært mest fornøyd med. Har nylig kjøpt en svs eq-1 så skal bli spennende å se om det blir enda bedre:)
finnes veldig mye spennende på markedet, men skal du kjøpe nytt og det er film som står i fokus, med gitt prisklasse står du vel bare igjen med pb-2000, pc-2000 og xtz cinema 12. Har ikke hørt xtz'n, men den skal være veldig bra:)

scarymary

Medlem
13 Feb 2007
345
0
0
Hørtes bra ut Gurba. Da blir det nok en sånn om ikke altfor lenge. Takk for tilbakemelding.☺ Har forøvrig en Klipsch sw110 i dag. Så da får jeg nok det lille ekstra med PC 2000 tenker jeg

Gurba

Medlem
19 Feb 2009
24.575
0
0
Det vil jeg tro. Hos meg spiller den flatt, og høyt, ned til 15hz. :)

dryasanne

Medlem
29 Sep 2011
478
0
0
JA, det ble noe annet etter at jeg fikk i hus to stk PC-2000
jeg hadde jo lest ymse tester av Interstellar, det var så mye bass/ LFE der at folk ble skremt...

Det var nokså voldsomt å høre på Interstellar første gangen, fiikk vondt i magen og ryggen :)
Noe helt annet en de gamle jeg hadde, disse nye skulle nesten vært utrustet med nabovarsel, når romskipet går inn i Gargantua, må du enten skru ned lyden til hvisking eller risikere å få nabobesøk...

Fra spøk til side, du vet vel nå at volument på disse nye SVS skal stå på 3/4, ikke bare på 12 slaget som på de gamle?