"Super" RGB kabel hos Gamesmix

havard_johan

Medlem
24 Mai 2003
633
0
0
Tenkte bare jeg skulle advare alle eiere av en PS2 som er på jakt etter en RGB-kabel.

Hos gamesmix.no selger de Joytech "PS2 Super RGB Cable" med følgende produktbeskrivelse: "For alle som ønsker optimal lyd rekommanderer vi Joytechs Super RGB Kabel for PlayStation2."

Jeg kjøpte en slik, men fikk aldri noe bilde på min tv når jeg satte scartkontakten til å ta imot RGB-signal. Etter å ha klødd meg litt i hodet, falt det meg inn å åpne scartkontakten på PS2-kabelen og hva ser jeg? Jo, 5 av 20 (21) pinner er loddet fast til en ledning i selve kabelen; composite video, høyre og venstre stereokanal samt to jord. RGB my ass! :evil: :evil:

Dette grenser jo til svindel og jeg sendte en sint mail til gamesmix med krav om å heve kjøpet og refundering av alle fraktkostnader. Spørs om support-personalet forstår da..

Rusty

Medlem
13 Des 2002
8.645
0
0
Jeg bruker den orginale RGB scart kablen som sony lager!den funker veldig bra.Jeg har også kjøpt uorginalt utstyr til PS2 som ikke fungerte :(
Jeg kjøper bare orginalt jeg nå.

havard_johan

Medlem
24 Mai 2003
633
0
0
Det ser ut som om det er moralen her ja. Med originalt tilbehør vet man i allefall hva man får :!: Hvor kjøpte du din og hvor mye kostet den? Noen nettbutikker som har denne?

Rusty

Medlem
13 Des 2002
8.645
0
0
Jeg kjøpte den hos expert!prisen var 299 tror jeg det var.bare husk å se på pakken til kablen at det er et orginalt sony playstation 2 produkt.