Starten på min hjemmekino

magnussolmyr

Medlem
1 Jan 2013
18
0
0
Da har jeg endelig fått plass i stua til å bygge hjemmekino, og har fått 3 brukte XTZ 80 høyttalere (2xfront 1xsenter). For å komme igang trenger jeg kun en forsterker i budsjettklassen. Forsterker til rundt 2000 - 3000kr passer bra for økonomien min som student. Jeg kan ingenting, så håper noen smartinger her klarer å finne en god forsterker jeg kan kjøpe =)

Dette er det som skal brukes
- TV
- Rikstv boks
- Playstation3 / Blueray spiller
- HTPC
- 2x Front
- 1x Senter
- 2x Bak (når dette blir kjøpt inn)
- 1x Sub (når dette blir kjøpt inn)

PureHifi

Medlem
15 Aug 2011
1.104
9
38
hadde nåk kjøpt en på brukmarkedet til en go deal ellers så kommer det nok flere gode tilbud nå i januarsalget, hadde nok vurdert en receiver med pre out så du kan ha muligheter for effektforsterker på et senere tidspunkt.

magnussolmyr

Medlem
1 Jan 2013
18
0
0
Har sett meg litt rundt, og har klart å finne en som jeg kanskje tror kan fungere. Det eneste er at jeg har lest at det har vært en del feil med den, Onkyo TX-NR616. 2790kr på lefdal

Noen formeninger om denne, eventuelt andre forsterkere som kan passe for mitt bruk som nybegynner =)

Cocoz

Medlem
22 Jan 2012
708
0
0
Kjøpte den idag, virker veldig grei til prisen! Men på elkjop.no får du også med wifi adapter. :)

magnussolmyr

Medlem
1 Jan 2013
18
0
0
Okey, takk for tipset =)

Så også at Dustin kjører med en kampanje på TEAC AG-D500 til 2495kr istedet for 4995kr, men finner ingen reviews av den noen steder. Link til Dustin, så regner med at disse to er noe av de bedre januartilbudene?

Cocoz

Medlem
22 Jan 2012
708
0
0
Tør nesten å si at dette er samme maskin, litt annerledes design på fronten bare tror jeg. Men om man snur litt på det så ville jeg handlet i en butikk jeg kunne dratt til hvis det skjer noe med den. Styr å sende osv. Å jeg selv synes det ser bedre ut når det står ONKYO i front:)