Star Trek Into Darkness

mackanzocz

Medlem
11 Sep 2005
3.397
2
38
Får över lag bra reviews.

Ser fram till denna med stort intresse och jag hoppas att denna är tekniskt bättre än den första.

Skrotnisse

Medlem
20 Aug 2004
12.851
0
36
37
shoottheshow.com
Jeg ble faktisk skuffet.

Effektene er naturligvis lekre og alle gjør naturligvis rollene sine slik de skal, men filmen totalt sett maktet aldri å blåse meg ut av kinosetet. Til det ble det altfor "normalt" og flatt.

Men for all del; kinoene trenger en årsak til å selge popkorn og med tanke på alle mini-introduksjonene som her ble gitt så kan det jo bli mye moro i neste installasjon...

Kjeksen

Medlem
20 Nov 2005
2.274
0
0
Jeg likte den! Godt skuespill, fantastiske effekter og lyd og en historie jeg likte godt.

En av de bedre kinoopplevelsene jeg har hatt på lenge, spesielt etter den ufattelige nedturen i form av Iron Man 3. Funket bra i 3D også! 8)

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
44.847
65
48
41
www.avforum.no
...tenker jeg skal spare både Iron Man 3 og ikke minst denne til hjemmekinoen, så gjelder det bare å få den ferdig før de kommer på Blu-ray?! :) Gleder meg virkelig STORT til ny Star Trek - er hardbarka trekkie, og digga den forrige i denne siste runden - samt selvsagt også alle de foregående, hadde flere av dem på laserdisc husker jeg... ;).

Hvordan er "feelingen" på denne da - ligner den litt på forrige med mye filmgrain og den utstrakte cinematiske gradingen (fargesettingen)?