Spotify trøbbel

Quisten

Medlem
22 Feb 2008
3.090
0
0
KRISE !!

Var en tur innom spotify menyen og slo av litt sosiale ting osv. Enden på visa var at aller mine spillelister plutselig ble borte, og jeg var plutselig blitt gratisbruker ?? Uten at dette var noe jeg hadde valgt og slå av eller slette meg ifra.

Måtte inn og registerere ny betaling og logger på som vanlig, men virker som hele systemet har startet opp på blank igjen.

Finner dette rimelig kjedelig da jeg har all min musikk der inne og har brukt mye tid på å samle sammen de spillelistene som jeg har der inne.

Hva kan ha skjedd og er det mulig å gjenopprette disse spillelistene igjen ? De må da være lagret på brukeren min i spotify systemet på et vis ?

Skrotnisse

Medlem
20 Aug 2004
12.851
0
36
37
shoottheshow.com
Ta kontakt med brukerservice; de er meget flinke til å svare kjapt og finne løsninger :)

Jeg hadde det samme problemet i fjor sommer; alt av spillelister ble plutselig borte. Prøvde å slette spotify fra maskinen, installere på nytt og da var alt på plass...

Quisten

Medlem
22 Feb 2008
3.090
0
0
Takker for tips.

Skrevet en liten melding til support, og avventer svar. Evt prøve å innstalere programvaren på ny igjen.