SportN legges ned fra 15.september

Pauseknapp

Medlem
30 Jan 2009
27
0
0
pettermv skrev:
Noen som vet hvilken kanal det vises norsk elitehockey på? Var ikke det Viasat sport i fjor?
Går på TV2 Sport - kamper på tirsdager (første kamp i går). "Hockeyfeber" på TV 2 Zebra på torsdag kveld.

prasa93

Medlem
9 Sep 2009
12
0
0
Ok, det har ikke kommet noe nytt vedrørende SportNs plass hos Riks-TV, altså? Kunne jo ha lagt inn en annen kanal på dens plass, men ikke vet jeg hvor vanskelig det lar seg gjøre. Mulig jeg tar meg en prat med dem litt senere for å se hvordan det arter seg videre. Kan jo egentlig ikke ha det slik at en lovet mengde kanaler skal bli redusert.

Leser dog på hjemmesiden deres at det i løpet av 2010 skal komme flere kanaler i det digitale bakkenettet. Mulig dette åpner for at Viasats kanaler også kan kjøpes i en separat pakke.

Terra-walker

Medlem
8 Jan 2004
565
0
0
Trondheim
Har sendt mail til Riks-TV om hvilken erstatningskanal som kommer, eller evt. prisreduksjon for manglende kanal.
Har ikke fått noe svar ennå...
Oppfordrer flere som har Riks-TV til å gjøre det samme!

technofranki

Medlem
14 Jan 2008
473
0
0
frankeivind.net
Terra-walker skrev:
Har sendt mail til Riks-TV om hvilken erstatningskanal som kommer, eller evt. prisreduksjon for manglende kanal.
Har ikke fått noe svar ennå...
Oppfordrer flere som har Riks-TV til å gjøre det samme!
Jeg sendte et spørsmål her om dagen og spurte om hvilken kanal som kommer til å erstatte SportN og hvor raskt dette vil skje. Fikk følgende svar fra RiksTV i dag:
SportN har blitt avviklet av Viasat. RiksTv jobber med å få en kanal på plass som skal erstatte SportN, vi har enda ikke fått noe opplsyning om når dette skjer. RiksTv vil komme med mer informasjon så fort som mulig.
Så da var vi fremdeles like kloke på hva som kommer til å skje.

ecberg

Medlem
6 Aug 2009
315
0
0
Sendte også en mail til RiksTV her om dagen:
Det er Viasat som har bestemt seg for å legge ned SportN. Vi har dessverre ingen informasjon for øyeblikket om hva som vil skje videre.

Terra-walker

Medlem
8 Jan 2004
565
0
0
Trondheim
Da fikk jeg også svar:
"Takk for din henvendelse.
Mer informasjon om dette vil komme på RiksTV - Digital-tv for alle så snart RiksTV har tatt en bestemmelse på dette.
Ha en god dag."

Riks-TV leverer nå en kanal mindre til samme pris, de bør finne en erstatning (Eurosport?) snarest, eller sette ned prisen!
Eller trenger de kanskje ikke kunder?

zicoz

Medlem
8 Mar 2007
969
0
0
Tror dette var ett veldig godt valg, har ikke hatt Eurosport før, men sitter med ett inntrykk av at de har ett bedre tilbud enn SportN hadde, med både Tennis, sykkel og U-landslagsfotball så dette blir spennende. Eneste SportN var bra for var NFL (som de vel sluttet med) og CL som de også sluttet med.

spiderworm

Medlem
21 Mai 2004
388
0
0
Bra det ble Eurosport, eneste kanalen jeg har savnet etter å hatt Canal Digital en stund. De sender jo mye bra både sommer og vinter, også sender de snooker :) SportN hadde jo NFL, men sendte altfor få kamper, takk og pris har NFL god kvalitet på online tjenesten sin.

zicoz

Medlem
8 Mar 2007
969
0
0
Wind skrev:
Anbefaler heller Eurosport HD, fantastisk bilde på HD sendingene :grin:

Eurosport HD er ikke ett alternativ for de som har RiksTV. Og de aller fleste av de som har RiksTV har det av den enkle grunn at de ikke kan få kabel/parabol/fiber.

Men er det noen andre enn meg som reagerer på brevet RiksTV har sendt ut de siste dagene? Står bl.a. at Eurosport og TV2 HD gir ett styrket kanaltibud. Kanaltilbudet er jo nøyaktig det samme. De har byttet ut en sportskanal med en annen, og TV2 er jo fortsatt TV2 selv om de nå sender i HD.

OleM

Medlem
26 Jul 2003
11.823
0
0
zicoz skrev:
Men er det noen andre enn meg som reagerer på brevet RiksTV har sendt ut de siste dagene? Står bl.a. at Eurosport og TV2 HD gir ett styrket kanaltibud. Kanaltilbudet er jo nøyaktig det samme. De har byttet ut en sportskanal med en annen, og TV2 er jo fortsatt TV2 selv om de nå sender i HD.
Jeg vil jo definitivt si at TV2HD er en oppgradering i forhold til TV2 selv om programmene er de samme. Hvis man også mener Eurosport er en bedre sportskanal enn SportN, synes ikke jeg det er galt å hevde at kanaltilbudet er styrket. Kvalitet er tross alt viktigere enn kvantitet spør du meg.

vaaland

Medlem
15 Feb 2008
143
0
0
Viasat har besluttet å legge ned sportskanalen SportN, 15 september 2009. Mye av innholdet som i dag blir vist på kanalen blir overført til sportskanalene Viasat Sport og Viasat Motor. Ved lanseringen av Viasat Sport ble flere verdifulle rettigheter flyttet over fra SportN og dette er fortsettelsen av denne omleggingen.

JølleAudio

Medlem
28 Okt 2007
853
0
0
Forblir Viasat Sport betalkanal eller er dette i praksis bare snakk om et navnbytte? Tviler på at MTG er særlig interessert i å bare gi fra seg en av de få plassene de har hos Rikstv.

Pooze

Medlem
27 Aug 2008
129
0
0
vaaland skrev:
Viasat har besluttet å legge ned sportskanalen SportN, 15 september 2009. Mye av innholdet som i dag blir vist på kanalen blir overført til sportskanalene Viasat Sport og Viasat Motor. Ved lanseringen av Viasat Sport ble flere verdifulle rettigheter flyttet over fra SportN og dette er fortsettelsen av denne omleggingen.

Er vel neppe mange som vil savne den...Dersom du aldri er oppdatert på hva som skjer innen internasjonal fotball kan det være moro med noen repriser, for oss andre er det begrenset underholdning i å se reprise på hele fotballkamper som i beste fall er uinteressante å se, allerede som "live"... :)