Går på TV2 Sport - kamper på tirsdager (første kamp i går). "Hockeyfeber" på TV 2 Zebra på torsdag kveld.pettermv skrev:Noen som vet hvilken kanal det vises norsk elitehockey på? Var ikke det Viasat sport i fjor?
Går på TV2 Sport - kamper på tirsdager (første kamp i går). "Hockeyfeber" på TV 2 Zebra på torsdag kveld.pettermv skrev:Noen som vet hvilken kanal det vises norsk elitehockey på? Var ikke det Viasat sport i fjor?
Jeg sendte et spørsmål her om dagen og spurte om hvilken kanal som kommer til å erstatte SportN og hvor raskt dette vil skje. Fikk følgende svar fra RiksTV i dag:Terra-walker skrev:Har sendt mail til Riks-TV om hvilken erstatningskanal som kommer, eller evt. prisreduksjon for manglende kanal.
Har ikke fått noe svar ennå...
Oppfordrer flere som har Riks-TV til å gjøre det samme!
Så da var vi fremdeles like kloke på hva som kommer til å skje.SportN har blitt avviklet av Viasat. RiksTv jobber med å få en kanal på plass som skal erstatte SportN, vi har enda ikke fått noe opplsyning om når dette skjer. RiksTv vil komme med mer informasjon så fort som mulig.
Det er Viasat som har bestemt seg for å legge ned SportN. Vi har dessverre ingen informasjon for øyeblikket om hva som vil skje videre.
Wind skrev:Anbefaler heller Eurosport HD, fantastisk bilde på HD sendingene :grin:
Jeg vil jo definitivt si at TV2HD er en oppgradering i forhold til TV2 selv om programmene er de samme. Hvis man også mener Eurosport er en bedre sportskanal enn SportN, synes ikke jeg det er galt å hevde at kanaltilbudet er styrket. Kvalitet er tross alt viktigere enn kvantitet spør du meg.zicoz skrev:Men er det noen andre enn meg som reagerer på brevet RiksTV har sendt ut de siste dagene? Står bl.a. at Eurosport og TV2 HD gir ett styrket kanaltibud. Kanaltilbudet er jo nøyaktig det samme. De har byttet ut en sportskanal med en annen, og TV2 er jo fortsatt TV2 selv om de nå sender i HD.
vaaland skrev:Viasat har besluttet å legge ned sportskanalen SportN, 15 september 2009. Mye av innholdet som i dag blir vist på kanalen blir overført til sportskanalene Viasat Sport og Viasat Motor. Ved lanseringen av Viasat Sport ble flere verdifulle rettigheter flyttet over fra SportN og dette er fortsettelsen av denne omleggingen.
Gurba skrev:Legg ned ALLE sportskanalene!!!
Imponerende saklighetsnivå... :roll:Gurba skrev:Legg ned ALLE sportskanalene!!!