Sony LMP-H201 pære

gpt33

Medlem
13 Jun 2004
5.520
0
36
Trondheim
Er på let etter en pære til projektor.
Sony LMP-H201.

Hvor kan jeg bestille denne fra der jeg er sikker på at det er en orginal pære?

Jeg har selvfølgelig googlet litt rundt men det dukker opp mye forskjellige alt fra 800,- til 3000,-

Noen som har erfaring med denne siden for eksempel https://www.projektorer-lamper.no

gpt33

Medlem
13 Jun 2004
5.520
0
36
Trondheim
Jeg kjøpte nettopp ny pære fra Dustin (det var LMP-H202), og alt jeg har klart å sjekke fysisk på pæra så virker den geniuin. De har også LMP-H201. https://www.counterfeitlamps.com/ -- jeg valgte å kjøpe derfra fordi de er en del rimeligere enn AVShop.
Ok. Jeg er ute etter en orginal pære siden jeg har både hørt og opplevde problemene med fake pærer.
At man sparer noen kroner føles ikke like smart når projektoren er full av glassstøv etter en eksplosjon.

Midas

Medlem
23 Okt 2012
5.127
17
38
Stavangerområdet
Ok. Jeg er ute etter en orginal pære siden jeg har både hørt og opplevde problemene med fake pærer.
At man sparer noen kroner føles ikke like smart når projektoren er full av glassstøv etter en eksplosjon.
Ja, helt enig. Jeg også. Jeg skal ikke ha fake pærer i min prosjektor! Hvordan man kan man vite hvilke leverandører som leverer ekte varer? Det er et tillitsspørsmål. AVShop har høy kredibilitet i miljøet, men det finnes andre leverandører som fører også orginale Sony-pærer. Derfor valgte jeg å prøve Dustin, og nå etter å ha fått den i hende ser den ekte ut på alle måter, eske og merking. Hvis man er i tvil, så kan man stole på AVShop og kjøpe premium derfra.

gpt33

Medlem
13 Jun 2004
5.520
0
36
Trondheim
Ja, helt enig. Jeg også. Jeg skal ikke ha fake pærer i min prosjektor! Hvordan man kan man vite hvilke leverandører som leverer ekte varer? Det er et tillitsspørsmål. AVShop har høy kredibilitet i miljøet, men det finnes andre leverandører som fører også orginale Sony-pærer. Derfor valgte jeg å prøve Dustin, og nå etter å ha fått den i hende ser den ekte ut på alle måter, eske og merking. Hvis man er i tvil, så kan man stole på AVShop og kjøpe premium derfra.
Hva kostet den på Dustin?
Fant ingen i farten

Sent from my iPhone using Tapatalk