Sony inviterer til 4K demonstrasjon av VPL-VW500, tirsdag 8. oktober klokken 16:00

Gorm

Administrator
13 Des 2002
40.108
94
48
53
Jessheim
Sony inviterer til 4K demonstrasjon av VPL-VW500, tirsdag 8. oktober klokken 16:00

I forbindelse med pressevisning av nevnte projektorer, inviterer Sony også til demonstrasjon for AVforum's entusiaster. Det er begrenset med plasser tilgjengelig, så her blir det "førstemann til mølla", der AVforum's medlemmer selvfølgelig har fortrinnsrett.

Offisielle representanter for Sony vil også være tilstede, og det vil bli vist skikkelig 4K kildemateriale. Visningen vil foregå i demo-rommet til AVshop på Alnabru

Påmelding i denne tråden

Vedlegg

• VPL-VW500.jpg
    VPL-VW500.jpg
    112,1 KB · Sett: 74
Sist redigert:

Gorm

Administrator
13 Des 2002
40.108
94
48
53
Jessheim
Det blir nok bare med en demo per nordisk land ja. Dette er egentlig en runde Sony Europa tar for å presentere nyheten for presse, men Sony Norge har altså valgt å utvide med en åpen visning i etterkant.

Gorm

Administrator
13 Des 2002
40.108
94
48
53
Jessheim
Fint om alle som ønsker å delta sender meg PM eller epost. Trenger da navn og telefonnummer (evt epost). Det er til nå veldig mange påmeldte, og det kommer til å bli kjørt flere omganger med visning av VW500. Ser ut til at det blir minst tre visninger, om alle påmeldte dukker opp. Siden lokalet ikke har allverdens ventearealer, er det greit å få koordinert dette i forkant.

ThomasOslo

Medlem
30 Apr 2010
360
4
18
Oslo
Var på denne demoen idag og ser virkelig frem til dette blir mer kommersielt og mer standard plattform for dette var utrolig bra og behagelig bilde.
Nesten nedtur å komme hjem til TW9100 igjen.... Hehe :)

Blir spennende å se hvordan distribusjonen av filmer o.l. løses i fremtiden også med tanke på at 2 timer materiale vil være på ca. 250 GB.

Andreas21

Medlem
24 Okt 2006
9.368
9
38
Drammen
Har sett denne 2 ganger nå, en gang på IFA og en gang hos AVShop. Det ser veldig bra ut, men jeg har ikke fått sett noe jeg kjenner godt og har sett det på lerret jeg ikke har selv. På visningen hos AVShop var det en del rosa banding (hadde samme problem på min første VW1000) men dette er nok ikke noe som kommer til å være på produksjonsmodellene, dette kan ha vært 4K serveren som de hadde noen problemer med og det kan også ligget i projektoren. Ellers så har den nok et bilde som minner mye om VW1000 og kjøpere av denne kommer nok til å bli meget fornøyd, den har et skikkelig pop i bildet og hadde ingen problemer med å vise et skikkelig lyssterkt bilde samtidig som den hadde godt sortnivå på AVShops 3.3m brede lydtransparente V5 duk. Gleder meg til å se nærmere på denne og teste den side by side med VW1000.