sony 1271QM

13 Jun 2005
11
0
0
ir kode sony vph1270qm

fulgte ikke med controll til projen noen som vet ir koden til denne .og kanskje en forklaring hva er raster

gausemikkel

Medlem
29 Des 2005
163
0
0
StianLarsen skrev:
tror dette kan være interessant Søppelkladden:

HEX koder til Sony Projektorer

http://www.remotecentral.com/cgi-bin/files/rcfiles.cgi?area=pronto&db=discrete&br=sony&dv=projector&fc=

Sjekk www.remotecentral.com for generell opplæring av de fleste programmerbare fjernkontroller.

mvh
Stian
søppelkladden her har konvertert til gausemikkel (bytta isp og e mail). hex koder kan jeg bruke disse .trodde det var kodene man bruker når man lager fjernkontroll eller med andre ord på ingeniør nivå .kan komponent fra dvd brukes direkte på crt eller må det konverteres .når jeg kjører dvd komponent får jeg bilde med dominerende grønt dette skjer ikke når jeg bruker pc med vga 5 bnc

kjelli

Medlem
29 Apr 2003
3.980
0
36
CRT ptojektorer tar i utgangspunktet ikke komponent. Bildet blir som du ser grønt.
Du trenger en transkoder for å gjøre komponent om til RGB. Det enkleste der er å kjøpe et Moome kort som går rett i sonyen din. Dette har DVI og komponentinngang.

de 5 bnc pluggene bak er ment for RGBhv.

Kjelli

gausemikkel

Medlem
29 Des 2005
163
0
0
stemmer det står rgb bak på projen. skal ta av linsene å gjøre det store bolt med fjær trikset .skulle tro at det sto endel strømm igjen i noen kondiser hvor lenge eventuelt kjipt å sniffe strømm .au sau