Sofa fra Conceptshop

HansMarius

Medlem
10 Nov 2004
3.441
1
0
Disse så interessante ut gitt... Spørs bare hvordan kvaliteten på disse er da...

Joey1313

Medlem
16 Okt 2003
2.432
0
0
Rekker ryggen på setet langt nok opp til å gi noe særlig nakkestøtte om man er over 185cm?

Lovund

Medlem
12 Jun 2007
732
0
0
Fy f** så lekkert!:twisted:
Disse vurderer jeg seriøst, men rommet mitt er 280 bredt, altså like bredt som stolene er, mulig det blir trangt da...? Kansje det finner med 2stoler også.
Vurderer også evt. de som mestermøbler har, naura(?).

Skrotnisse

Medlem
20 Aug 2004
11.893
0
36
40
shoottheshow.com
Lovund skrev:
Fy f** så lekkert!:twisted:
Disse vurderer jeg seriøst, men rommet mitt er 280 bredt, altså like bredt som stolene er, mulig det blir trangt da...? Kansje det finner med 2stoler også.
Vurderer også evt. de som mestermøbler har, naura(?).

har sendt deg pm :)

Lovund

Medlem
12 Jun 2007
732
0
0
Takk for PM skrotnisse! Er bosatt i Nordland, og du er ikke intressert i å sende så jeg ender nok opp med en fra concept.
Men klarer ikke å bestemme meg for hvilket, men skinn frister mest. Rommet jeg har er 2.88 og stolene er 2.60. Det som er oppgitt på hjemmesiden er feil, fikk mail fra dem igår.Hyggelig service har dem også! Må vel bestemme meg snart. Yamaha rxv1800 har de også inne. :-D

Lovund

Medlem
12 Jun 2007
732
0
0
My name is earl skrev:
Jeg var en svipptur innom forrige uke, da hadde de nettopp fått den inn, så jeg prøvde den:cool:
lurer seriøst å kjøpe en, men for se om lommeboken tåler det..
Conceptshop hjemmekinosofa sort skinn

Prøvde du begge modellene? Både skinn og mikrofiber. Hva synest du var best? Vurdere seriøst den i skinn, rommet jeg har er 2.88 bredt og 3-4meter fra skjerm(50") til sittegruppe, blir kansje dårlig synsvinkel for dem i sidene.. Men det driter jeg vel egentlig i siden jeg skal sitte i midten ;)

NJJ

Skrotnisse

Medlem
20 Aug 2004
11.893
0
36
40
shoottheshow.com
Lovund skrev:
Takk for PM skrotnisse! Er bosatt i Nordland, og du er ikke intressert i å sende så jeg ender nok opp med en fra concept.

det å sende til nordland uten original emballasje tror jeg kan bli en lei affære :) Men concept stolene ser kongedeilige ut de også :)

5 Feb 2008
113
0
0
prøvde desverre kun skinnstolene.. men kan absolutt anbefale de..
virket gjennomført bra.. sitter å vurderer dem selv..:-|

Lovund

Medlem
12 Jun 2007
732
0
0
Ja de så jævli gode ut. Vurderer de seriøst. Virket de solide? De stolene som er på sidene er vel bare festet til "Midtkonsollen" med noen "hengsler"? Eller noe sånnt. Men siden jeg er bosatt i Nordland risikerer jeg frakt på 2000,-:cry:

5 Feb 2008
113
0
0
Lovund skrev:
Ja de så jævli gode ut. Vurderer de seriøst. Virket de solide? De stolene som er på sidene er vel bare festet til "Midtkonsollen" med noen "hengsler"? Eller noe sånnt. Men siden jeg er bosatt i Nordland risikerer jeg frakt på 2000,-:cry:

så ut som de var festet med noen hengsler til midtkonsollen ja..
en og en føltes de ikke så stødige, men som tre var de helt geniale..
2000kr i frakt er en smule avskrekkende ja:-?