Smått men stort ;)

Kekka

Medlem
2 Jan 2010
4.053
0
0
Ryback skrev:
Anthony Gallo har høyttalere som er små. Det blir kanskje for kostbart?
Dette må nok da kjøpes brukt å det dukker vel ikke opp hevrdag på børsen :D

Kekka

Medlem
2 Jan 2010
4.053
0
0
Testet Pod familien nå, og det funker bedre enn hvaj eg trodde! Men da faller spm. over igjenn på BOSE. Åssen er V35 ? Spiller det så bra som alle tester vise til? Jeg har selv ikke hørt det, og ingen som har dette oppkoblet i nærheten.

Noen som har dette "lille" system?

Roger Waters

Super Moderator
Medlem av ledelsen
24 Jan 2007
20.414
18
38
Kekka skrev:
Testet Pod familien nå, og det funker bedre enn hvaj eg trodde! Men da faller spm. over igjenn på BOSE. Åssen er V35 ? Spiller det så bra som alle tester vise til? Jeg har selv ikke hørt det, og ingen som har dette oppkoblet i nærheten.

Noen som har dette "lille" system?
Du må styre unna det overprisa systemet der Ken, sjekk heller ut Cambridge Minx isteden om du ønsker noe som er enda mindre. Ikke tenk på å tro du får så mye bedre lyd med Bose. Huff.... Blir kvalm av prisene deres. :)

merik82

Medlem
29 Apr 2010
1.242
0
0
37
Så i en på lyd&bildet, hvor et par mini høytalere, fra b&w knuste bose..
Ifølge test-panelet..
Men klarer ikke finne testen lenger:/

shn

Medlem
13 Des 2004
136
0
0
29
merik82 skrev:
Så i en på lyd&bildet, hvor et par mini høytalere, fra b&w knuste bose..
Ifølge test-panelet..
Men klarer ikke finne testen lenger:/
Hører du på litt rock syns jeg bose blir veldig masete i tilegg,

KEF har overasket meg med sine litt mindre høytalere, sitter grodd fast i hodet for ble mektig overasket over trøkk vs størrelse!
Ville sett litt på det :) ser også en annen har anbefalt det.

Kekka

Medlem
2 Jan 2010
4.053
0
0
Altså dette blir brukt så å si 80% til film... så det er det hovedvekten ligger...

Var nå å skulle høre på V35 på Elkjøp som hadde dette... men fikk ikke noen skikkelig test... Litt skuffet igrunn...