SiCkPuPPys tvkrok - Vurderte downscaling, endte med oppgradering.

sickpuppy

Medlem
23 Nov 2007
1.612
7
38
Har tenkt lenge på å kjøpe en Nvidia Shield pro, og i dag huska jeg det faktisk!
Skal ikke koble den opp enda, venter til jeg har fiber inn i huset så jeg kan gå rett på strømmetjenester med den.
Gadd ikke kjøpe noe mellomting på hdmi-fronten heller siden jeg tidligere har erfart trøbbel med 4K på middelmådige kabler..

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk

• Like
Reactions: Danke

sickpuppy

Medlem
23 Nov 2007
1.612
7
38
Ok..
Jeg har flere ganger tenkt at jeg kanskje skulle nedskalere litt, men havner som regel litt i andre retningen..
Det samme skjedde nå nylig, pluss at dette gikk litt i en uventet retning. :eek:

Så for å kjøre en lang historie kort, jeg var på utkikk etter enten en ny receiver med mere power, evt. en effektforsterker som kunne hjelpe meg litt, og da var tanken å sjekke ut Rotel..
Vel, i går var jeg å hentet en Rotel 1572 mki, og to timer etterpå så hadde jeg kjøpt en 1582mkii også..

Dette har dog allerede ført noe godt med seg, for siden jeg selv ikke har peiling så har jeg bestilt meg besøk av en kompis som jeg ser så alt for sjelden, så da blir det en helg med litt leking for oss gutta. Og når jeg finner ut hvilken av forsterkerne jeg liker best, så får Espen et godkjøp på den jeg ikke vil ha selv. :)
Win-Win!

• Like
Reactions: Gurba and Gorm

sickpuppy

Medlem
23 Nov 2007
1.612
7
38
Takk for besøket, Gurba!
Det ble jaggu en helg for historiebøkene dette, den dynamikken og punchen som jeg sitter igjen med etter å få kalibrert litt grundigere enn jeg klarer på egenhånd samt å kjøre på litt mer kontrollert power på frontene ved hjelp av 1582 mk2, OH MAN!!:D

Åsså skader det ikke at vi hadde det litt moro med RC-biler de timene vi ikke fikla med lyd også da, dette må vi ta opp igjen en annen gang!

• Like
Reactions: Gurba