Sende Epson projektor til England for rep

Noose

Medlem
26 Jul 2005
3.452
0
0
avforum.no
Hei, noen som har sendt sin Epson projektor til rep før? Har snakket med kundesenteret og har avtalt henting av PJ i morra. Har også printet ut en masse dokumenter som skal være med men husker ikke hva som skal festes utenpå PJ'en.

Kundesenteret deres er stengt så jeg får ikke hørt med dem :s

Noen som har gjort dette før?

arntost

Medlem
5 Feb 2008
1.507
0
0
Har hatt min Epson i England to ganger. Det går smertefritt. Første gangen tok det tre dager fra jeg sendte den til jeg fikk den igjen. Den andre gangen en uke, da hadde de testet den noen dager før de sendte den i retur. Går med DHL ekspress.
PS. Ikke fest noe på esken. Ha alle papirer klare når budbilen fra DHL kommer. Han hjelper deg med papirene.

Noose

Medlem
26 Jul 2005
3.452
0
0
avforum.no
Har hatt min Epson i England to ganger. Det går smertefritt. Første gangen tok det tre dager fra jeg sendte den til jeg fikk den igjen. Den andre gangen en uke, da hadde de testet den noen dager før de sendte den i retur. Går med DHL ekspress.
PS. Ikke fest noe på esken. Ha alle papirer klare når budbilen fra DHL kommer. Han hjelper deg med papirene.
Tusen takk!

Dimacruz

Medlem
17 Feb 2003
2.619
0
36
Hatt den inne 2 ganger jeg også. Veldig enkelt og greit. Tok ikke lenger enn maks en uke før jeg fikk den tilbake. Kvalitetskontrollen hos epson er jeg dog ikke like fornøyd med. Da jeg fikk den tilbake første gang hadde de klart å få støv på linsa. Den ble da sendt inn igjen og da jeg fikk den tilbake var det et rosa skjær i bildet på venste side og det oprinnelige problemet som var at lampen ikke ville tenne normalt hver gang under oppstart har nå dukket opp igjen.

kyrjens

Medlem
30 Aug 2005
220
0
0
51
Sendte min forrige projector til England. Hjem på døra etter ei uke, null problem.