SCART på veggmontert TV

borchgrevink

Medlem
24 Jul 2007
1.033
0
36
Har en TV med scart bak som jeg gjerne skulle ha koblet en Wii til, enten med RCA eller scart. Noen tips til flate/vinklede kabler som kan brukes bak en veggmontert TV?

Svein_B

Medlem
6 Apr 2005
390
0
16
Eller så tar du bare av plasthuset på en Scart-kabel du har. Da bygger den ikke så mye i dybden.

Man vii har vel ikke Scart, så du må vel ha en form for adapter også?

borchgrevink

Medlem
24 Jul 2007
1.033
0
36
Tok av hetten, løste problemet. Wii står i en gammel DVD, og derifra til TV. Merker det ikke er HD gitt...

Gratulerer

Medlem
31 Okt 2006
5.352
0
36
Hvorfor går den via en DVD-opptaker? Tar du opp Wii-spill?

Hvis TV-en har komponentinngang, vil du få et merkbart bedre bilde om du bestiller Wii-komponentkabler fra Ebay. For eksempel disse.

borchgrevink

Medlem
24 Jul 2007
1.033
0
36
Tror jeg har den kabelen liggende, men ikke plass pga. for nærme vegg. Må ha noen vinkelkontakter i tilfellet, vet ikke helt hvor jeg finner dette...

Går via DVD fordi det var det jeg hadde av kabel liggende, og kun en scart på TV.

Kanskje sjekke om jeg finner noen vinkelkontakter. Tips?

JD

Medlem
10 Apr 2003
7.534
1
38
Se min post over... Og hvis du googler "scart vinkel" dukker det kanskje opp noe også...

Tror jeg har den kabelen liggende, men ikke plass pga. for nærme vegg. Må ha noen vinkelkontakter i tilfellet, vet ikke helt hvor jeg finner dette...

Går via DVD fordi det var det jeg hadde av kabel liggende, og kun en scart på TV.

Kanskje sjekke om jeg finner noen vinkelkontakter. Tips?