Samsung UE65HU7505 clouding og hvite hjørner

Gurba

Medlem
19 Feb 2009
24.841
0
0
Så har jeg endelig fått nok av denne TV'en. Ikke bare blir hjørnene hvitere og hvitere, men nå har jeg fått en del clouding utover store deler av skjermen. Den blir hentet og kjørt på verksted i morgen så får vi se hva som skjer. Om de bytter panel eller hva de gjør. Pengene tilbake hadde vært topp så jeg kan kjøpe ny. :mrgreen:

Glennern

Medlem
28 Des 2011
204
0
16
Hokksund
Så har jeg endelig fått nok av denne TV'en. Ikke bare blir hjørnene hvitere og hvitere, men nå har jeg fått en del clouding utover store deler av skjermen. Den blir hentet og kjørt på verksted i morgen så får vi se hva som skjer. Om de bytter panel eller hva de gjør. Pengene tilbake hadde vært topp så jeg kan kjøpe ny. :mrgreen:
Regner med at du legger ut resultatet av hva de sier om tvn.:)

Haakon O

Medlem
1 Okt 2007
1.402
0
0
Om Samsung ikke har lagt om policyen sin i det siste så vil de nok gjøre hva som helst for å unngå å heve kjøpet.. På min 63" plasma så byttet de panel to ganger og tv'en var på verksted nesten 6mnd av de 3.5 årene de gjorde seg vanskelige før de måtte heve kjøpet. Skal sies at Expert også var en svært vanskelig part i denne leie saken.

Håper de har lært etterhvert :)

Gurba

Medlem
19 Feb 2009
24.841
0
0
Fikk epost fra verkstedet idag om at del er bestilt så da blir det sikkert byttet panel.

Gurba

Medlem
19 Feb 2009
24.841
0
0
Nå har jeg fått tilbake TV'en. De har byttet panel. Den ser bra ut foreløpig, men det gjorde den jo som ny også og i noen måneder...

Torolan

Medlem
20 Nov 2008
14.035
17
38
Får håpe det går bedre denne gangen da..
Hadde selv inne en Samsung LED for noen år siden , men den ble returnert etter 3 dager pga. clouding , og har vært skeptisk siden..

Gurba

Medlem
19 Feb 2009
24.841
0
0
Det blir i hvert fall ikke Samsung neste gang. Tenker det blir OLED da. Det blir sikkert noen år til så da har nok prisen gått ned en del.

Torolan

Medlem
20 Nov 2008
14.035
17
38
Ja jeg venter på at det skal skje selv jeg :)
Har nå nest siste generasjon 65" Panasonic Plasma , og er veldig fornøyd med den inntil videre. Men den dagen Oled stabiliserer seg både på kvalitet og pris på under 30k for en 75 tommer.... DA blir det nok handel :)