Samsung 50" 3D Plasma TV - PS50C7705

Exotic

Medlem
15 Jan 2009
24
0
0
www.mediaxpress.no
Jeg har hatt denne i litt over en mnd nå og har sett noe merkelig om natten flere ganger..

Tvn slår seg selv "på" midt på natten ( har ikke lagt merke til dette om dagen ) .. Selve bildet kommer ikke på, men en mørk gråfarget skjerm slår seg på i maksimalt 2 sekunder og går av igjen!

Hva i alle dager er dette for noe ?? Noen som har en god forklaring på hva dette kan være ???

MR.Chill

Medlem
25 Nov 2010
9.823
0
0
Spøkelser :p

Hehe, neida, gudene vet, høres rart ut, kanskje det er noen form for moduser, at den setter seg i noen form for nattmodus? hehe eller noe rart :p

Exotic

Medlem
15 Jan 2009
24
0
0
www.mediaxpress.no
MR.Chill skrev:
Spøkelser :p

Hehe, neida, gudene vet, høres rart ut, kanskje det er noen form for moduser, at den setter seg i noen form for nattmodus? hehe eller noe rart :p
Nei men seriøst, den slår seg på selv, og dette har bare skjedd om natten når jeg evnt sitter på dataen med tvn av.. Sist dette skjedde var igår..

Jeg har ikke aktivert noe nattmodus .. Skulle nesten tro den tar en sånn "selvrens" eller noe etter en viss tid ?? Aner ikke, men jeg vil finne ut hva det er! Det spøker hvis ikke dette er normalt!

slc

Medlem
31 Jan 2005
8.045
0
0
Jeg har hørt om noen tv-er som gjør dette for å automatisk sjekke for firmware innimellom. Kan du se om det er noe automatisk søk for firmware aktivert i den noe sted? :)

Exotic

Medlem
15 Jan 2009
24
0
0
www.mediaxpress.no
slc skrev:
Jeg har hørt om noen tv-er som gjør dette for å automatisk sjekke for firmware innimellom. Kan du se om det er noe automatisk søk for firmware aktivert i den noe sted? :)
Jeg gidder ikke akuratt nå, men skal sjekke det! Har forresten internett kabel tilkoblet til tvn også..

Synes den sjekker ofte i så tilfelle da ..

Alastor

Medlem
30 Nov 2006
3.366
0
0
slc skrev:
Dette er korrekt svar. Kan stilles inn i menyen.

Liddell

Medlem
10 Jan 2007
381
0
0
Exotic skrev:
Jeg har hatt denne i litt over en mnd nå og har sett noe merkelig om natten flere ganger..

Tvn slår seg selv "på" midt på natten ( har ikke lagt merke til dette om dagen ) .. Selve bildet kommer ikke på, men en mørk gråfarget skjerm slår seg på i maksimalt 2 sekunder og går av igjen!

Hva i alle dager er dette for noe ?? Noen som har en god forklaring på hva dette kan være ???
Det samme har skjedd her ja, har begynt å lure litt selv ;)

Meny -> Kundesupport -> Programvareoppdatering -> Oppgradering i standbymodus: Av

Så slipper du flere spøkelser :mrgreen:

Jack Doberman

Medlem
10 Nov 2010
69
0
0
vertikal stek på skjermen??

Hei Jeg har Samsung PS50C7705 og er veldig fornøyd! hatt den i ett år ca. For en liten stund siden så fikk jeg øye på en mørk strek nedover på skjermen. Den er veldig tynn men dukker opp innimellom spes når det er blåfarge på skjermen. Noen som har vært borti dette? Er skjermen ødelagt?

Kom gjerne med tilbakemeldinger på hva dette kan være!

Takk!